Přejít na obsah

CHIP od Camp Performance


Doporučené příspěvky

Držel bych se stručné rady z prvního příspěvku ...

 

A pokud bych se měl rozepsat, tak jen zkopíruji to, co jsem k podobnému dotazu uvedl někdy v zimě ...

 

---------

 

Jen čistě můj osobní názor, bez přímé zkušenosti.

 

Když si já vybírám firmu pro úravu jednotky, tak se dívám předně na 2 věci:

 

1) Co upravují

 

A pokud tam vidím, jak je u "nalévačů" běžné, že jsou schopni upravit klidně 50 značek (obvykle nechybí Bentley a Ferrari, to dodá obzvláště punc serioznosti) a k tomu x-set různých motorů (přitom často těch, u kterých chiptuning neměl prakticky žádný přínos), tak si dělám první základní obrázek. Občas jsou schopni dokonce upravit motor, který ani u daného auta neexistoval (zde si třeba u Felicie nevybavuji žádný motor s 44kW)

 

2) Jaké prezentují výsledky

 

A ty jsou "viditelné" zvláště u atmosférických motorů. A když kouknu třeba na tyto experty, tak určitě patří ke špičce, protože dostat z 1.6 MPi 74kW z jedničkové Oktávky 170Nm (proti sériovým 145) , z předpotopního dvoulitru dokonce 200Nm (vs. 170), to už vážně zaslouží poklonu. A co mne obzvláště pobavilo, tak ze silnějšího litru u Citigo vydolují pouze chiptuningem místo 95Nm dokonce 115Nm ... A v tomto kontextu pak samozřejmě hodnotím i to, nakolik jsou pak schopni u mého auta vůbec dosáhnout deklarovaných parametrů. Konkrétně ohledně čipování (benzínového jedničkového) RSka přes 160kW je tu někde celé vlákno.

 

A když proti tomu vidím, že u motoru, který jde díky továrnímu "přidušení" upravit velmi snadno a přitom výrazně (třeba moje 2.5T), ale daný úpravce je s bídou na 60% toho, co nabízí "specialisté", tak v kontextu předchozího odstavce mám jasno.

 

Ber to čistě jako můj názor na základě jejich stránek, ale já bych tam nejel.

 

-----

 

A jen ještě doplním - pokud někdo prezentuje "informativní" grafy jak přes kopírák, i u motorů, které se po úpravě liší naprosto zásadně průběhem výkonových parametrů už jen z konstrukční podstaty (atmosféra, přeplňovaný benzín, přeplňovaný diesel), je to pro mne další zajímavý podnět ke srovnání s grafy úpravců, které považuji za solidní.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 roky později...

Asi záleží na tom, co člověk očekává. Já mam octavii 1 ALH v ceně dejme tomu 40 tyček a chtěl jsem jen posilit. Proto (jakkoli je uznávám) jsem zavrhl výše zmiňované úpravce a "šel po ceně". V camp performance jsme se domluvili na ceně navíc to mám blízko, takže bylo rozhodnuto. Chip mám krátce, ale zatím jen pozitiva. Za cenu většího nákupu mam jiné auto. Jsem spokojen, snad mi to vydrží :-) 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...