Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

shikaree

Uživatelé
  • Content Count

    341
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Auto
    Array

Recent Profile Visitors

718 profile views
  1. krysarr: jj díky, chytlo mě to kolo uplně náhodou. Byl jsem se synem ( 10 let ) na procházce, on jel na kole. Říkám půjč mi ho na kousek, no a už to bylo. Musím jezdit 🙂 No a tak jestli jsem to první rok taky trochu nepřehnal s tím nájezdem, protože jsem jezdil přes léto běžně kolem 50km na jízdu. Rekord byl 78,5km za 3:42. Ale většinou v létě když bylo teplo, od 25°C a víc, tak problém s kolenem nebýval. Spíš fakt ten chlad byl opravdu znát. Každopádně budu s kolem laborovat přes zimu a k tomu nějaký hadry navíc. Kolena musím více chránit. Přeci jen je to hodně namáhaný kloub ( ještě k tomu hraji rekreačně fotbal ).A určitě budu dávat občas vědět jak to se mnou vypadá. Chtěl bych příští rok přes 1000km celkově a přes 100km za jeden den 🙂 Lancelot: s tím podkopnutím jsem na tom stejně. Když mám tempo a cítím do stoupání, že ztrácím frekvenci, tak podřazuji, ať nohy jedou pořád stejně. A jak píšu výše, ty hadry budu fakt hodně řešit, do cca dubna mám času dost ( budou přece vánoce 🙂 ) a ty boty budu taky zkoušet štelovat. raym0n: jj ty kolena a celkově vazy/šlachy si musí zvyknout. Po těch letech to chce porozhýbat, hadry poladit a taky sy botky. Každopádně díky za super rady. Budu s tím pracovat a věřím, že dojdu k dobrému výsledku a budu jezdit bezbolestně, protože jsem byl překvapen, že dechem a svalově stíhám i po těch letech, jen to koleno mě omezovalo. A taky ze startu (_._), to jsem fakt trpěl😀 Později co jsem měl už kraťasy s piškotem, tak už to bylo lepší a lepší. Díky kluci!
  2. Jo s těmi převody máš pravdu, řadím dostatečně. Jen rovinky a mírné stoupání se nebojím jet trochu na sílu, kvůli posilování nohou, ale jinak se nebojím hodně podřadit do vyšších stoupání, abych si odpočinul a neuhnal se. Já jezdil teď první sezonu po asi 20 letech a asi i víc ( co jsem koupil fichtla v cca 13ti, tak kolo šlo stranou ), tak tělo letos k tomu šlapání přišlo jako slepý k houslím 🙂 Budu si přes zimu a z jara kupovat nějaký další doplňky. Hlavně teda hadry na kolo. Zase tak se nepotím, abych v 18°C jezdil jen v tílku:-) Každopádně díky za super rady. Vezmu to na jaře vylučovací metodou ( letos jsem už sezonu ukončil, najezdil jsem od konce června cca 700km, na rozjezd dobrý ) a po nákupu nějakých hader asi nejprve zkusím jezdit na SPD pedálech normálně v botaskách ( pokud to na tom půjde ), aby nohy byly pěkně volně v přirozenějším pohybu, třeba měsíc a podle toho uvidím dál co koleno.
  3. Pedály mám SPD. Co myslíte tím kufrem? Tím uložením pedálů? Že by bylo vychozený? Je mi 35 a jsem pravák a ty bolesti přicházely hlavně v chladnějších počasích. Je fakt, že jezdím spíš na těžší převody, jako diesel více na sílu 🙂 Zkusím od jara teda spíš na lehčí převody s vyšší frekvencí a to oblečení by mohlo sedět, protože jsem jezdil víceméně jen v letním cyklistickém úboru, žádné chráníče kolen. Předpokládám že by mi teda pomohlo nějaké oblečení, ideálně termoprádlo na kolena a lokty? Každopádně i to sedlo pořeším. Zkusím ho dát o pár cm níž. Jo a chlapi, díky moc za rady!
  4. Zajímal by mě váš názor. Když na svém mtb jedu trochu delší trasu, řekněme od 20-30km a víc, tak mě vždycky začne bolet pravé koleno a někdy fakt hodně, že nejsem schopen šlapat. Vím že je to otázka trochu pro doktora, ale nesetkali jste se s tím? Může to být špatnou geometrií kola, která mi třeba nesedí? Nebo sedadlo špatně nastavený? Třeba vysoko? Mám 181cm a ram kola je L, což je od 180cm-195cm. Nebo je tu ještě možnost, že je koleno v (_._)
  5. Naopak, TOURky se dělaly s 1.8T do roku 2010, kdy končilo euro 4. Ale cena za to byl nesmysl, tak sehnat něco takovýho je téměr nereálný i v německu ( proč by to taky někdo kupoval, když za míň si mohl koupit 1.9TDi 74kw nebo za podobný prachy O2 ). Ještě se dá sehnat GT193 třeba z roku 2006, ale z Řecka.
  6. Tak ten regulátor není žádná raketa. Ale mě to opravdu pomohlo. Palivový filtr se sice má měnit po 60t km, ale když člověk jezdí s benzínem běžně do 10t km/rok, tak je to více než 6 let, což je strašně moc. Nemluvě o vodě a usazeninách, která v tom filtru bude už po 2-3 letech. Radši ten filtr měnit po 2-3 letech max a 30t km. Ten tlak paliva je dobré změřit, ale pokud má ještě originál čerpadlo, což je velice reálné, tak bych ho prostě vyměnil tak jako tak.
  7. 90% problémů s palivem, starty, zdecháním...atd má na svědomí právě už unavené čerpadlo. Ještě je vhodné s čerpadlem vyměnit i regulátor tlaku paliva včetně palivového filtru.
  8. Nový znak na černé O1 je super. Mám to tak na kombajzu.
  9. Dobrá reklama, jinak pokud se potřebuješ rychle zbavit auta, tak ho dej sešrotovat.
  10. Až mi dojde diagnostika, udělám log a napíšu sem výsledky. Jinak mě to zajímalo proto, že mi auto v plným tahu na 3° sem tam lehce zaváhalo. Dnes jsem vyměnil regulátor tlaku paliva a bylo po problému. Několikrát jsem tomu dal až po 6t ot a vždy bezproblémů. Kouknul jsem i do klapky a byla celkem čistá. Jen lehounky mastný film. Žádné usazeniny.
  11. Kluci, na váze vzduchu mám kód 06A 906 461 LX. Předpokládám správně, že X už není originál z výroby ale spíš repas? Originál repas? Je na ní znak VW i Audi.
  12. Doléto 0.1l kapaliny, pote jsem nastartoval. Protocil na obě strany několikrát plný rejd a zhasl. Posilovac byl krasne tichy. Olej je na max na měrce.
  13. To víš. Radši se první zeptám na podrobnosti, než se do toho pustím. Učený z nebe nespadl a automechanik nejsem🙂
×
×
  • Create New...