Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

shikaree

Uživatelé
  • Content Count

    315
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Auto
    Array

Recent Profile Visitors

664 profile views
  1. Sice ti neporadím v čem by mohl být problém, ale když ani nenapíšeš o jaký motor se jedná, tak se těžko dočkáš smysluplné odpovědi...
  2. LadikRS: je to přesně jak píšeš. Ze je těžký potom urcit co je špatně, když to může dělat třeba x věcí. A to by měl dobrý mechanik odhalit. At uz diagnostikou nebo ruznym zkousenim/odpojovanim. Když mi začne cukat auto, tak nechci měnit deset dílů, ale přijít na ten jeden špatný. O tom to je. Radši dám mechanikovi víc peněz za práci, než menicovi kusů. To si ty kusy můžu měnit sám a výsledek bude stejný.
  3. Najít někoho, kdo se v těchto motorech vyzná je opravdu problém. Hledám takového člověka už 3,5 roku a stále nic...
  4. Když neotevřeš kapotu, tak je to super!
  5. Takto vypadá v mé O1, i když trochu nekvalitní foto.
  6. shikaree

    Chiptuning

    Jak si přišel na to, že je špatná váha? Dle logu, diagnostiky nebo nějak jinak?
  7. Pánové mám dotaz a potřeboval bych to potvrdit. Jedná se o přední sedačky O1. Hádám správně, že zelený konektor je vyhřívání sedaček a žlutý konektor airbag?
  8. Jenže hledat netěsnost v té spleti hadic je nadlidský úkol. Motory s Euro 4 jsou hrozně "zaprasený" hadičkama.
  9. Tak to jsem rád, že je to on, protože jsem nic jinýho najít nemohl. O víkendu zkusím odpojit. Musím tak, ať mám kdyžtak k dispozici TDi, kdybych neodjel😀
  10. Dnes jsem sundal dekly motoru a kouknul na to. Ve spleti hadiček jsem se ztratil, i když jsem koukal na tvý foto, tak jsem z toho byl jelen. Odfotil jsem to zprava, jakoby od baterky. Dole je olejový filtr. Modře označen vývod PCV systému, který rád praská. Červeně jediný konektor, který jsem našel. Odpojil ho, nastartoval a 5min čekal. Nic se nestalo, nic se nerozsvítilo. Auto bylo ale zahřáté ( ne na 90°C dle budíku, ale prostě bylo ještě teplé ). Pokud je to správný konektor, tak bych to zjistil hned svítící kontrolkou nebo až ráno, když se bude chtít sekundár zapnout a konektor bude odpojen? Nebo co jsem to vlastně rozpojil?
  11. Tak to je hrozně blbě vymyšlený. Auto mám totiž za studena trochu neklidné a otáčky se pořád trošku houpou. Proto jsem zvažoval, jak budu měnit svíčky, že bych dal i nové kabely. Takto na to kašlu. Trošku drahý pokus/omyl. Cívky se dají nějak odzkoušet?
  12. Supr, díky moc. Kouknu na to. Odpojím sekundár a uvidím co to bude za studena dělat.
×
×
  • Create New...