Přejít na obsah

Technická data


Doporučené příspěvky

  • o 3 měsíce později...

RS - 2.0 TDI CR DPF 125 kW 6-stup. mech.

CO2: 150 g/km

Technická data

Vnější rozměry

Délka - 4.578 mm

Šířka - 1.769 mm

Výška - 1.447 mm

Rozvor - 2.578 mm

Rozchod vpředu / vzadu - 1.528 / 1.508 mm

Vnější průměr zatáčení obrysový - 10,85 m

 

Motor, převodovka, elektrika

Motor - typ - 4-válcový-vznětový

Zdvihový objem - 2,0 l / 1.968 cm 3

Vrtání / Zdvih - 81,0 / 95,5 mm

Max. výkon - 125 kW (170 PS) při 4.200/min

Max. točivý moment - 350 Nm při 1.750-2.500/min

Kompresní poměr - 16,5

Exhalační norma - Euro 4

Emise CO2 - 149 g/km

Energetická třída - .

 

Hmotnosti

Pohotovostní hmotnost - 1.475 kg

Celková hmotnost - 1.955 kg

Užitečná hmotnost - 540 kg

Brzděný přívěs při stoupání 12% / 8% - 1.400 / 1.600 kg

Nebrzděný přívěs - 650 kg

Jízdní souprava - 3.355 / 3.555 kg

Svislé zatížení taž. zařízení / střechy - 75 / 75 kg

 

Provozní vlastnosti

Maximální rychlost - 226 km/h

Zrychlení 0-100 km/h - 8,3 s

Objem palivové nádrže - 55 l

Spotřeba - město - 7,5 l/100 km

Spotřeba - mimo město - 4,6 l/100 km

Spotřeba - kombinovaná - 5,7 l/100 km

 

Vznětový motor, přeplňovaný turbodmychadlem s nastavit. geometrií lopatek, 2x OHC, uložený vpředu napříč. Splňuje exhalační normu EU4.

 

Zdroj: http://cc.skoda-auto.com/cze/

Odkaz ke komentáři

RS - 2.0 TDI CR DPF 125 kW 6-stup. automat

CO2: 159 g/km

Technická data

Vnější rozměry

Délka - 4.578 mm

Šířka - 1.769 mm

Výška - 1.447 mm

Rozvor - 2.578 mm

Rozchod vpředu / vzadu - 1.528 / 1.508 mm

Vnější průměr zatáčení obrysový - 10,85 m

 

Motor, převodovka, elektrika

Motor - typ - 4-válcový-vznětový

Zdvihový objem - 2,0 l / 1.968 cm 3

Vrtání / Zdvih - 81,0 / 95,5 mm

Max. výkon - 125 kW (170 PS) při 4.200/min

Max. točivý moment - 350 Nm při 1.750-2.500/min

Kompresní poměr - 16,5

Exhalační norma - Euro 4

Emise CO2 - 159 g/km

Energetická třída - .

 

Hmotnosti

Pohotovostní hmotnost - 1.495 kg

Celková hmotnost - 1.975 kg

Užitečná hmotnost - 540 kg

Brzděný přívěs při stoupání 12% / 8% - 1.400 / 1.600 kg

Nebrzděný přívěs - 650 kg

Jízdní souprava - 3.375 / 3.575 kg

Svislé zatížení taž. zařízení / střechy - 75 / 75 kg

 

Provozní vlastnosti

Maximální rychlost - 224 km/h

Zrychlení 0-100 km/h - 8,3 s

Objem palivové nádrže - 55 l

Spotřeba - město - 7,9 l/100 km

Spotřeba - mimo město - 4,9 l/100 km

Spotřeba - kombinovaná - 6,0 l/100 km

 

Vznětový motor, přeplňovaný turbodmychadlem s nastavit. geometrií lopatek, 2x OHC, uložený vpředu napříč. Splňuje exhalační normu EU4.

 

Zdroj: http://cc.skoda-auto.com/cze/

Odkaz ke komentáři
  • o 5 měsíců později...
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Jako přijít a vidět tohle pripadne na autě, asi by me to taky poslalo do kolen 🥲
    • Tvl, já jsem teď poslední dva nasranej permanentně, ale tohle najít na autě by mě asi rozbrečelo.
    • Přesně to znám, rodiče si koupili nového žigulíka, 2106 (1600) byl tehdy ten nejlepší. Postavili i kvůli němu novou dvougaráž a pod trámy na strop se natloukl heraklit (nebo jak se to jmenovalo) a udělala se hezmá stropní omítka. Asi po dvou letech co to bylo postaveno šel taťka jeden den do garáže (s autem se jezdilo tak 1x do měsíc, měli jsme ještě jiné) a strop o ploše  tak 3m2 spadl na auto. Nějací parchanti zvrchu vyžrali celý ten polistyrén, zůstala tam jen ta vrstvička rábicu a jednou to už nevydrželo ... . Takže náš klenot utrpěl pár šrámů. 
×
×
  • Vytvořit...