Přejít na obsah

DSG škubání a kovové chrastění


Doporučené příspěvky

Zdravím :)

 

Tak bohužel mám další obavy z mojí DSG v OIII RS TSI. Aktuálně najeto cca 3600km a trápí mě dvě neduhy.

1.) občas při pomalém dojíždění ke křižovatce, nebo pojíždění po parkovišti na volnoběh (popřípadě v zácpě) s sebou začne auto mírně škubat. Není to nic strašného, ale cítím škubaní, jak kdyby někdo mírně "pumpoval" brzdou. Otačky motoru při tom taky mírně skáčou. Problém je bohužel velmi občasný a špatně nasimulovatelný.

2.) pokud pouze mírně zrychluji například opět při pojiždení na parkovišti (milimetr plynu.. Skoro volnoběh) a mám vypnuté rádio i klimu, tak po zařazení dvojky slyším z oblastni motoru velmi tiché zachrastění. Pokud mám zaplou klimu (nebo v podstatě jen foukání), tak to slyšet nejde. Nebo pokud se jedná o klasický rozjezd po plynem, tak je vše ok. To zachrastění je slyšet bezpostředně po zařazení dvojky pouze, když je motor v minimálních otáčkách...

Na druhou stranu musím říct, že v pří normální jizdě se převodovka chová neskutečně kultivovaně a přechody mezi stupni jsou neuvěřitelně plynulé (až neznatelné). V moji předchozí OII FL TDI DSG byly přechody daleko znatelněší. Pozorujete prosím taky některý z těchto projevů?? Dotaz je směrován spíše k majitelům TSIček s DSG. Vím, že mě TDI s DSG to nedělalo. Ale je možné, že například to chrastění nebylo přes zvuk a vibrace motoru (které jsou u TDI znatelněší) slyšet.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 měsíce později...

Zdravím :)

 

Tak bohužel mám další obavy z mojí DSG v OIII RS TSI. Aktuálně najeto cca 3600km a trápí mě dvě neduhy.

1.) občas při pomalém dojíždění ke křižovatce, nebo pojíždění po parkovišti na volnoběh (popřípadě v zácpě) s sebou začne auto mírně škubat. Není to nic strašného, ale cítím škubaní, jak kdyby někdo mírně "pumpoval" brzdou. Otačky motoru při tom taky mírně skáčou. Problém je bohužel velmi občasný a špatně nasimulovatelný.

2.) pokud pouze mírně zrychluji například opět při pojiždení na parkovišti (milimetr plynu.. Skoro volnoběh) a mám vypnuté rádio i klimu, tak po zařazení dvojky slyším z oblastni motoru velmi tiché zachrastění. Pokud mám zaplou klimu (nebo v podstatě jen foukání), tak to slyšet nejde. Nebo pokud se jedná o klasický rozjezd po plynem, tak je vše ok. To zachrastění je slyšet bezpostředně po zařazení dvojky pouze, když je motor v minimálních otáčkách...

Na druhou stranu musím říct, že v pří normální jizdě se převodovka chová neskutečně kultivovaně a přechody mezi stupni jsou neuvěřitelně plynulé (až neznatelné). V moji předchozí OII FL TDI DSG byly přechody daleko znatelněší. Pozorujete prosím taky některý z těchto projevů?? Dotaz je směrován spíše k majitelům TSIček s DSG. Vím, že mě TDI s DSG to nedělalo. Ale je možné, že například to chrastění nebylo přes zvuk a vibrace motoru (které jsou u TDI znatelněší) slyšet.

mne sa par krat stalo za posledne mesiace ze pri rozjazde som pocul tiez taky kovovy zvuk ... samozrejme v servise to nasimulovat nevieme, auto kontrolovali a nic nevyzera byt uvolnene

raz sa mi to stalo 2x v jeden den pri rozjazde z parkoviska (1x teply motor, 1x studeny motor) .. cestou som sa zastavil v servise, cakal tam pol hodinu a nic ;-))

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...