Přejít na obsah

stěrače přední - motorek běží, stěrače ne


Pavelha

Doporučené příspěvky

Zdravím,

 

zapnul jsem u Octavia 2 přimrzlé stěrače... levý se ani nepohnul, pravý se naopak dal do pohybu a překřížil se přes levý a tam se zaseknul až skoro v druhé krajní poloze o ten levý... vypnul jsem pohon a manuálně vrátil pravý dolů do počáteční polohy a levý uvolnil od ledu. Asi přitom uvnitř něco prasklo i u toho pravého, protože už se nepohybuje ani jeden, přestože motorek slyším že běží (velice potichu).

 

Nevíte co tam asi odešlo? Rád bych to opravil sám, je li to možné...

 

děkuji

Odkaz ke komentáři

Sundej torpedo a podivej se nebo se ti to protaci v ulozeni steracu...

 

Tak oba stěrače mají na kónusech stržené drážky.... (jsem překvapen jak malé kónusy a jemné drážky... to se nedivím že se to strhlo...). Jde to nějak opravit? Jen vyčistit kónusy od utrženého materiálu a pořádně dotáhnout asi nestačí že?

 

dík Pavel

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

no to je blby.

nevim jak by to slo opravit. zkousel jsem rozpulit matku a dal sem ju na zavit na to sem dal vorisek a projel jsem to nahoru, to slo pekne i bylo citit ze to prorezava, udal jsme to ale 3x a potom sem zkousel nasadit matku a stejne se nechytla. Nevim zda existuje zavitnik, ktery lze nasadit do zavitu. 

ted sem to vypodlozil podlozkama a kousek to slo dotahnout, zatim to drzi, tak uvidime.

Odkaz ke komentáři

Trochu nerozumím tomu, co tu popisuješ s rozpůlenou matkou ale pokud je stržený závit na tom šroubu (viz foto nad tvým prvním postem) tak proříznout závitovým očkem, jestli to tedy není servaný na totáč. Pak jedině vyříznout závitovým očkem, menší závit.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...