Přejít na obsah

OCT BKD DSG kolísání otáček


Guest jonaasisko

Doporučené příspěvky

Guest jonaasisko

Zdravím pánové, protože víc hlav víc ví a už jsem slyšel několik názorů, tak se zeptám i tady, mám vrukou octavii II s motorem BKD a 6q DSG, auto má najeto 355500 +- majitel je pouze jeden, auto bylo celou dobu pravidelně servisované bez jakéhokoliv problému či poruchy. Problém je takový, že když je motor ohřátý a jede se po městě 50km/h tak na 4. stupen začnou kolísat otáčky v rozmezí 150 otáček nahoru dolu dělá to pouze při rychlosti zhruba 47-54 km/h a pouze na 4. ...je jedno jestli mám zařazené D nebo manuál...převodovka byla rozebraná, vyčištěná, nový olej i oba filtry, rozebrána a vyčištěna komplet mechatronika...ani motor ani převodovka nevykazují žádnou závadu, dnes jsem vyčistil komplet sání a EGR zabetonované od usazenin, vyměnil jsem filtr i váhu vzduchu...bez výsledku, zítra se chystám ještě prohnat motorem skoro čistý VIF a vyčistit vstřikovače, pokud se nic nezmění, tak půjdou na stolici...mluvil jsem nezávisle na sobě s několika lidma, kteří se zabývají opravami automatů, i motorů, protože jsem se s tímto jevem ještě nesetkal, rady zněly, vadná mechatronika, vadná váha vzduchu, vadné vstřikovače...jdu cestou od nejlehčího po nejtěžší, což je nová mechatronika...ale to se mi právě nezdá, protože lamely sjeté nejsou a řadí lehce plynule bez jakýchkoliv kopanců, ale je zvláštní že to dělá pouze na 4 a v docela dost úzkém spektru rychlosti....takže napadá vás někoho něco? díky...mimochodem, výmaz hodnot a adaptace na převodovce jsem udělal hned po složení... hezký večer...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...