Přejít na obsah

Zamek dveri


Doporučené příspěvky

Zdravím, mám problém se zámkem ridicovo dveri....

Zamek nový

Kabely promereny a OK, dokonce jsem celej svazek dveri premotal novou paskou

Zkusil jsem jinou komfortku

Zkusil jsem i jinou jendotku na stahovacce

 

a zamek stale ne a ne reagovat na zamykani a odemykani dalkacem, ani panelem na dverich....

 

cim by to mohlo jeste byt? muze to ovlivnovat ridicovo ovl, panel? nebo ze by kabelaz od komfortky do A sloupku? uz si nevim rady.... díky za kazdy napad.

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Tento příspěvek jsem našel. když jsme hledal radu pomocí klíčových slov. Ve stejné době se mi totiž vyskytla stejná chyba na Oktávii I, ročník 2004. Pravda tolik jsem toho nevyměňoval, v minulosti mi prasky 2 žíly v kabelovém svazku do dveří, takže jsme ho kontroloval, ale nic vidět není.

Shrnu to:

-dálkové ovládání zavře všechny dveře kromě dveří u řidiče.

-Tlačítko zevnitř to samé

-dveře pro řidiče lze zavřít jen mechanicky klíčem

-ani potom se nerozbliká dioda

-indikace otevření dveří u řidiče na panelu funguje

 

 

Odkaz ke komentáři

vycvakni konektor řj oken dveří řidiče

rozmotej kousek kabeláže a tahej za jednotlivý dráty jestli nákej náhodou z toho konektoru nevytáhneš

mě se stalo že to vyhnilo uvnitř toho konektoru a nešel mi jak centrál tak ovládání zrcátek , musel sem to vypinovat a dát novej konektor

u mě to byl žlutočervenej drát

Odkaz ke komentáři

Navíc se mi přidala další chyba související s dveřmi u řidiče a jejich elektronikou - nastavování zrcátek v obou polohách L i R nastavuje jen pravé zrcátko,a to v poloze L obráceně vzhledem k pohybům ovladače. Protože kabelový svazek měl už v minulosti 2 žíly přerušené, což bylo spojeno s 2 staršími chybami - indikace otevření a bezpečnostní světlo - a protože ve chvíli, kdy se tyto chyby objevovaly, nebyly žíly ještě mechanicky přerušené, to přišlo později, že to upadlo definitivně, tak i výsledek dnešní kontroly, kdy také ještě nikde není drát přerušený, mně neodvracejí od myšlenky, že kabelový svazek je kandidát číslo jedna.

KOupit se dá, i když je dost drahý, dveře umím rozdělat, konektory vycvaknout a zacvaknout nové, ale problém mám s druhým koncem svazku, který vstupuje do karoserie - nikde nevidím, kam vede a kde je hlavní konektor. Nemohli byste poradit ?

Odkaz ke komentáři

kupovat jinej nemusíš já to běžně nastavuju pájením novými dráty

sundat kličku otvírání kapoty,demontovat na podběhu ten plast

pod nim je konektor dveřního svazku ten vycvakneš

sundat tapec dveří,vycvakneš si mezi dveřma ty plasty co držej tu gumovou průchodku

pak už si celej svazek vytáhneš do dveří a z nich ven

poté rozizolovat a poškozené dráty zaštípnout a nahradit novým kusem drátu

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 5 týdnů později...

Ahoj,

mám stejnej problém - přesně stejně příznaky včetně zrcátka nefungujícího. ty kabely si proměřím akorát bych potřeboval vědět jak se dostanu k tomu druhému konektoru abych to mohl vyndat. Píšeš sundat otevírání kapoty a demontovat plat na podběhu.. Tím plastem na podběhu myslíš jako vyndat podběh nad kolem ?? nebo to je nějaký plats který je přístupný zevnitř z kabiny u řidiče ? kdyby jste měli pár fotek tak by to bylo super :) když nebudou tak se to pokusím vyfotit já až to budu dělat :)

 

dík ..

 

Jirka: prosím tě kde jsi koupil novej svazek ?? já jen kvůli ceně že jsem našel za 3tis svazek a to se mi fakt za to dát nechce .. to si to opravím ;)

Odkaz ke komentáři

Tak jsem se pochlapil a pustil se do toho :) rozebral vsechno vyndal cely kabelový svazek a jeden drát tam byl uplně přetrženej, ale je divný že už měl zoxidovaný oba konce .. nicméně napojil jsem ho lisovací spojkou, všechno dal zpátky a už to zase odemyká a zamyká jako když to vyjelo z továrny :D za 3 hodiny bylo hotovo ;)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...