Přejít na obsah

Stálé napětí i na spínaném pinu


Guest shneck

Doporučené příspěvky

Nedávno jsem koupil autorádio z Číny se kterým jsem nadmíru spokojen, jenom netuším jak ho zapojit, tak aby nevybíjelo baterku. Při demontáži starého rádia jsem vykuchal spousty kabelů, které byly kvůli přechodu z novějšího konektoru fakra na ISO konektory a hromady kabelů různě propojených s Parrotem apod. Nakonec mi tam zůstal tedy jenom konektor fakra (doufám, že se tak správně jmenuje). Napojil jsem rádio a vše fungovalo, problém ale nastal, když jsem vyndal klíček ze zapalování, tak stále běželo. Vím o tom, že občas je prohozené stálé +12V se spínaným, tak jsem je zkusil prohodit a rádio stále běží i po vytažení klíčků. Proměřoval jsem tedy oba plusy multimetrem a na obou je stále 12V i když je klíček vytažený, i když je auto zamknuté apod. Naštěstí tam kdosi vytáhl kablík, kde je spínané napětí přes klíček, tak zatím jsem i stálé napájení napojil na něj, ale rád bych se dozěděl jak to je teda s tím konektorem? Při měření voltů na tom origo konektoru, jsem zkoušel i pár minut počkat s tím, že se napětí možná přeruší až po nějaké době, ale neměl jsem tolik času u obou čekat třeba 10minut při vytaženém klíčku, při zamknutí auta atd. Navíc si nejsem jistej, jestli to prostě jenom nepodělali soudruzi z Číny, protože chápu, že natvrdo ihned vypínat přístroj s androidem nebude úplně košer, tak jestli to není blbá vlastnost toho rádia, že i při "vypnutí" běží android na pozadí. Poradí někdo jak to s tím je? Z auta do toho konektoru vedou oba stejně silné bílo-červené kabely, proto ani z tloušťky nepoznám, které by mělo být stálé a které spínané. Už mi to jednou vymlátilo baterku přes noc, tak bych šel rád na jisto :) Předem děkuji za rady

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...