martinhn Odesláno Říjen 6, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 6, 2016 Mám problém s kúrením, v poslednom čase po nastavení vyššej teplotý na climatroniku kúrenie hrialo vlažne aj pri "High" ale po pár prudších zatáčkach sa to rozbehlo. Teraz už ani na High nekúri a na zamyslenie je aj špinavá nádobka chladiacej kvapaliny. Po meraní na CO2 sa zistila jeho prítomnosť v nádobke chl. kvapaliny. Aký problém bude s kúrením, je možné poškodené tesnenie hlavy válcou? Alebo sú ešte iné možnosti poškodenia? Ďakujem za odpovede. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas6 Odesláno Říjen 7, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 7, 2016 Tak pokud máš co2 v chl. kapalině,tak je to téměř jasné.Těsnění pod hlavou a do topení se ti udělá bublina proto netopí.Ale přes net se to nedá určit,proto ti doporučuji navštívit servis nebo někoho kdo tomu rozumí. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martinhn Odesláno Říjen 10, 2016 Autor Sdílet Odesláno Říjen 10, 2016 V servise sú si istý tesnením pod hlavou, uvidíme keď to rozoberú či sa trafili. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
PROCHY603 Odesláno Říjen 10, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 10, 2016 Mas prasknute tesnenie alebo hlavu. Co mas prasknute sa da zistit len ked sa to rozoberie. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martinhn Odesláno Říjen 11, 2016 Autor Sdílet Odesláno Říjen 11, 2016 Chcem sa opýtať na cenu materiálu cca, ktorý bude potrebný pri výmene tesnenia pod hlavou, taktiež sa vymenia popri tom aj rozvody a vodná pumpa. V servise mi urobili kalkuláciu za tento materiál okolo 480,- € nie originálne, až 600,- € originálne dielce. Prácu mi ešte nevedeli naceniť, mám to 4x4 takže asi trochu zložitejšie rozoberanie, že? Tiež mám predbežnú cenu za výbrus hlavy začínajúcu na 100,- €. Ako to tak rátam, môže to byť aj okolo 1000,- € spolu s prácou? Je to reálné? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Tomas6 Odesláno Říjen 12, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 12, 2016 1000 éček je hodně reálných.Když k tomu sjetá vačka,hydra,šrouby,My to kdysi dělali na přání zákazníka v origo dílech a vyšlo to něco přes 50 litrů. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martinhn Odesláno Říjen 24, 2016 Autor Sdílet Odesláno Říjen 24, 2016 Dnes sme vypustili chladiacu kvapalinu, na dne nádobky usadená hrdza, v radiatore kúrenia tiež aj v hadiaciach značné stopy po hrdzi. Ako to vyčistiť? Z čoho hrdza? Z prasknutého tesnenia pod hlavou? Kto sa s takýmto niečim stretol? Ďakujem za odpovede. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martinhn Odesláno Říjen 25, 2016 Autor Sdílet Odesláno Říjen 25, 2016 Tento bordel sa mi tam tvoril minimálne 3 roky. Počas nich som sledoval problémy s kúrením ale až teraz prestalo kúriť úplne. Je možné aby som 3 roky pri 25 000 km ročne jazdil s prasknutým tesnením pod hlavou alebo dokonca hlavou válcov? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martinhn Odesláno Listopad 2, 2016 Autor Sdílet Odesláno Listopad 2, 2016 Čistím to už druhý týždeň a stále po vypustení chladiacej kvapaliny sú v nej 2 až 5 mm čiastočky hrdze. Ako je to možné? celý systém je z plastu a hliníka, kde sa tá hrdza tvorí, žeby kovové lopatky vodného čerpadla? Chladič je hliník, radiátor kúrenia je hliník, neviem čo je v chladiči výfukových splodin a rúrky a hadičky sú z gumy, kde sa tá hrdza berie? Ak niekto vie nech odpíše. Obávam sa že vymením tesnenie pod hlavou a problem bude pretrvávať, nie som zástanca spôsobu riešenia problémov pokusom a omylom. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
marian.marcin Odesláno Listopad 12, 2016 Sdílet Odesláno Listopad 12, 2016 Neviem aké staré je to auto ale zanedbaná výmena chladiacej kvapaliny ,zhrdzavené kanály v bloku motora(zliatina železa-odtiaľ sa uvoľňuje hrdza.Stará chladiaca kvapalina stráca vlastnosť potláčajúcu koroziu,preto by sa mala meniť myslím raz za dva roky. A ešte otázka :Nebol motor prehriaty ??????? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martinhn Odesláno Listopad 14, 2016 Autor Sdílet Odesláno Listopad 14, 2016 Rok výroby 2010, najazdených cca 140000 km. Motor sa neprehrieva, teplomer stále ukazuje 90 °C. Voda sa netratí, olej do nej nelezie a zase emulzia na viečku olejového otvoru nie je. Dnes som naposledy preplachoval destilkou asi tri krát. Predtým som asi týždeň jazdil s vybratým termostatom. Chcel som čo najviac prepláchovať za jazdy chladič a nečakať, kedy tam termostat pustí chladiačku. Tak som ho mal týždeň vybratý a jazdil som bez termostatu. Voda sa ešte stále farbí do oranžova ale už iba veľmi máličko a už tú kosu v aute nemôžem vydržať. Tak to zajtra poskladam a zapojím do okruhu aj radiator, ešte raz to celé prepláchnem destilkou a naplním chladiacou zmesou G12 a destilky 1:1. Vypustím to až koncom jari a potom znova budem destilkou preplachovať. Uvidím či to do vtedy bude kúriť. Dám niejakých 10000 km a pôjdem dať spraviť rozvody aj s vodnou pumpou a vtedy to celé opäť prepláchnem. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
martinhn Odesláno Červenec 10, 2017 Autor Sdílet Odesláno Červenec 10, 2017 Jún 2017, výmena rozvodov po 151000 km. Chladiačka čistá, po výmene rozvodov som dal destilku s čistiacim roztokom od Liquid Moly na týždeň a potom som to vypustil, prepláchol destlkou a dal G12 v pomere 1:1 k destilke. Chladiačka čistá.Motor nežerie olej, nedymí, emulzia pod viečkom lojeveho otvoru nie je. Akurát po rozvodoch išla spotreba trocha hore cca 0,5 l. Uhol synchronizácie vačkového a kľukového hriadeľa -0,45°. Vraj po opotrebení sa bude skôr posúvať do plusových hodnôt. Uvidím, dám vedieť. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.