Morgaine Odesláno Říjen 14, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 14, 2016 Ahoj klubáci, obracím se na vás o pomoc. Posledních pár měsíců pozoruju, že auto sporadicky nejde nastartovat. Startér točí, ale pravděpodobně do motoru nejde palivo. U toho to ale nezůstalo. Někdy při vyřazení, např. na semaforu mi to chcíplo. Se zařazeným kvaltem nikdy. A zase, startér točí a motor ne a ne naskočit. Dneska se mi stala zatím nenepříjemnější situace. Jedu s kopce, dole semafor, chci odbočit doprava. Dojíždím, vyřadím z čtyřky a v tu chvíli chcíp. Rozsvítí se kontrolky, posilovač nejde. Zastavím. Startér točí a nic. Nakonec naskočilo. Čekám na zalenou a nejednou to zase chcíplo. Startuju, zkusím to 3x a problikly kontrolky, napětí 8,6 V. Od té chvíle po otočení klíčku nic. Říkám si, že do toho ještě asi zoxidované kontakty. Většinou pomůže zacloumat baterií a kabely. Jenže dneska to nepomáhalo. Pomohlo až několik silných úderů do baterky. A naskočilo hned. A teď mi prosím poraďte, kde hledat příčinu? Asi to ukazuje na palivové čerpadlo, ale na co přesně se zaměřit? Do dílny to půjde, ale ať je můžu nějak nasměrovat. Případně nějaká prevence? - držet to pod plynem i po vyřazení? Díky za každý nápad. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Říjen 14, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 14, 2016 Nejdříve ze všeho zkontroluj stav relé 109,přístupné po odkrytí plastů pod volantem. http://dieselpower.cz/forum/userpix/17779_Rele109_1.jpg 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Morgaine Odesláno Říjen 14, 2016 Autor Sdílet Odesláno Říjen 14, 2016 Díky za tip. Co znamená zkontrolovat? Jaké změny bych měla pozorovat? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Říjen 14, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 14, 2016 To relátko se časem vyhřívá a začne zlobit,občas sepne,občas ne.Pokud nemáš zkušenosti,zkontroluje elektrikář.Jde opravit propájením,ale to vzhledem k jeho ceně tak v nouzové situaci. http://www.autodilyhh.cz/rele-palivov-systemu-ridici-jednotky-motoru-c-109-1j0906381a http://www.ntbook.cz/_navody_na_opravu/pictures/r109_1.JPG 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Morgaine Odesláno Říjen 14, 2016 Autor Sdílet Odesláno Říjen 14, 2016 Kdyby to byl jen ten šváb, to by bylo v pohodě :). To relé 109 souvisí taky s tím, že to špatně startuje, když je teplý motor? 0 Citovat Odkaz ke komentáři
deleted Odesláno Říjen 14, 2016 Sdílet Odesláno Říjen 14, 2016 (upraveno) Kdyby to byl jen ten šváb, to by bylo v pohodě :). To relé 109 souvisí taky s tím, že to špatně startuje, když je teplý motor? Ta závada relátka je dost častá,ale pravda nemusí to být ono. Pokud by to nebylo relátkem,podobně se motor chová,když správně napracuje klapka komfortního zhasínání motoru(chcípací klapka) ,tam to dělá ventil ovládání klapky N 239.Není také nijak zvlášť drahý.Je umístěný přímo na EGR ventilu. http://www.autodilyhh.cz/search/?keyword=1J0+906+283+C Starší se dá koupit na vrakáči cca 300 peněz.Tak často neodchází tak bych se toho nebál. Upraveno Říjen 14, 2016 uživatelem mikl 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Morgaine Odesláno Říjen 14, 2016 Autor Sdílet Odesláno Říjen 14, 2016 Aha, taky dobrý, díky :). No pokud to není v řádu tisíců, tak cenu úplně neřeším. Hlavně aby to jezdilo a mohla jsem se na to spolehnout. Navíc v únoru chci jet do Tater, nerada bych, aby nás to někde nechalo :(. Auto vezu do dílny pravděpodobně v neděli. 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Morgaine Odesláno Říjen 31, 2016 Autor Sdílet Odesláno Říjen 31, 2016 Nejdříve ze všeho zkontroluj stav relé 109,přístupné po odkrytí plastů pod volantem. http://dieselpower.cz/forum/userpix/17779_Rele109_1.jpg Po čase se ozývám ... bylo to relé 109, děkuji za identifikaci problému :). 0 Citovat Odkaz ke komentáři
Doporučené příspěvky
Zapoj se do diskuse
Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.