Přejít na obsah

Zhasnutí motoru na rezervu


Doporučené příspěvky

Ahoj klubáci, mám problém.

 

Po rozsvícení kontrolky rezervy jsem ujel max 10 km a na rovince po vyřazení mi motor zhasl a už nešel nastartovat. Žádné oznámení na Maxíku ani kontrolka ani škubání jen to vyplo. Dal jsem tam kanystr nafty auto naskočilo. Rovnou jsem jel Benzínku dal plnou a po spočítání tam opravdu 8 litrů ještě bylo.

 

Nejezdím do nuly. Beru jen kvalitní naftu.Tohle se teď začalo dít i kolegovi s jiným autem.

 

Nevíte čím to může být. Že by při menším tlaku čerpadlo nedokázalo sát?

 

Díky za každou radu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...