Přejít na obsah

Dotaz ohledně xenonů


Doporučené příspěvky

Zdravím, mám pár dotazů.. doufám že se najde někdo kdo by mi ochotně odpověděl.
Na Octavii II Facelift jsou xenonové světlomety 2 druhy?
1. Jenom naklápěcí s nivelací
2. Natáčecí do zatáček včetně nivelace?
nebo jsou jen xeny jedny s natáčením a nivelací?

U Faceliftu má být která řídící jednotka nivelace ke xenonům?
5M0 907 357C nebo 1T0 907 357?
Má někdo prosím podrobné schéma na zapojení komplet xenonů, nivelace a ostřiků?
Nejlépe kdyby byl někdo ochotný si sním popsat, měl bych více dotazů, děkuji.

 

btw.:

Kdyby někdo měl soupis věcí které potřebuji na dodělání xenonů na Octavii II Facelift tak bych byl moc vděčný, nejlépe i s číslem položky.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ahoj,

 

já to mám zdárně za sebou :) byla to fuška, ale stálo to za to...xenony jsou prostě super...svítí mnohem lépe a hlavně náklon do zatáček je super.

 

potřebovat budeš:

 

1) Xenony

2) Přední a zadní nivelační čidlo (pozor zadní je jiné pro 4x4)

3) Řídící jednotku (umisťuje se za climatronic)

4) Kabely pro propojení mezi sebou

5) Krabičku vedle volantu, které má jen kolečko pro stmívání podsvícení

6) Ostřikovače světel+krytky, hadici, propojky (,,L,, a ,,T,,)

7) Motorek pro ostřikování světel+těsnění pro montáž do nádržky

8) Relátko pro motůrek

9) Koncovky pro napojení kabelů ke Xenonum (Halogenove jsou myslím 10polove a na xenon jsou potřeba 14pol)

10) potřebné piny pro zapojení (vrakáče a hledat)

11) pojistku pro xenony a pojistku pro ostřikovače světel

 

Na netu na sbazaru se dá dohledat dostavbová sada, která obsahuje body 2-4

 

pak sehnat el.schémata a může začít práce :)

 

Já začal zapojením jednotky a natažení kabelů pro čidla

- pro přední vedou pod volantem a končí u hlavní řídící jednotky

- zadní vedou pod volantem a pod prahovou lištou až pod boční opěradlo zadního sedadla

Následně proběhla montáž čidel

- kabely od čidel jsem vzadu protáhnul skrz půdodní těsnění - vyvrtal jsem dírku pod kabely od ABS, protáhnul a zasilikonoval

- ve předu jsem je protáhnul již existující dirkou v podběhu a zasilikonoval v motorovém prostoru jsem dal kabely do husího krku, takto dotáhnul až k těsnění s hlavní kabeláží a protáhnul do interieru

- pro napojení na kabely k řídící jednotce sklonu a náklonu jsem použil 4pol propojku (ty co se požívají v PC)

Montáž ostřikovačů na nárazník a motáž motorku na nádržku

Vedení potřebných kabelů z interieru motorovým prostorem ke světlům a ostřikovačům (vše vedeno husím krkem)

Montáž relátka

Zapojení kabelů (relátko, do hlavní řídící jednotka, napojení na gatewey a do pojistkové skříně) pro propojení více kabelů jsem použil wago svorky

Přepinování 10pol za 14 pol koncovky

Montáž světel

 

Po technické stránce bylo vše hotové a následovala pro mě nejtěžší věc a to nakódování

Nakonec jsem se domluvil se zdejším guru elektroniky Rolbařem a ten mi to vše nakódoval - při tom se zjistilo, že jsou špatně zapojené čidla (nebyla to moje vina, bylo to už od koupě)

 

Ale teď si svítím polem nepolem :)

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

to Lap Dog 1:

25tis, ale byl v tom ještě multi volant s podvolantovkou a Bolero

 

to tomxass:

promiň, ale naprosto nesouhlasím...žluté do vzdálenosti zanikající světlo se špatným osvětlením krajnice bylo nahrazeno skoro denním do vzdálenosti nijak nezanikajícím světlem s perfektním osvětlením krajnice (za deště je ten výsledek ještě markantnější) + naklápění do zatáček - k tomuto jsem byl skeptický, že to víceméně k ničemu nebude, ale opak je pravdou.

A hlavně se mi mnohonásobně zmenšila bolest a únava očí. Pro mě to je zlepšení opravdu o 100% a s měsíčním nájezdem cca 4tis km investice nelituji.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...