Přejít na obsah

JohnAxel

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    14
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

597 zobrazení profilu

JohnAxel's Achievements

0

Popularita

  1. 446tis. km najeto a dlouhodoba stale 5.2 az 5.5 Spokojenost na 4x4
  2. Dobry den,

    Chci se zeptat zda by bylo mozne nejak zjistit kod na radio Swing co jsem mel v aute. Kdysi stacilo prijit do Skody s Vin auta a radiem a kod zjistili, ale ted uz to nejde. Musel bych prijet s namontovanym radiem v aute a i tak mi rekli, ze to nemusi zjistit. Coz bych klidne i udelal, ale vsadim se, ze ta cena by byla vetsi nez cena toho radia.

    Predem dekuji za odpoved

    S pozdravem

    Jan V.

  3. Rozvody byly delany ve 210000km podle servisky. No a minuly tyden se menilo gufero na kardanu, kde se nakonec musela sundat prevodovka a zjistilo se ze spojka a dvouhmota jsou kaput (dvouhmota byla seknuta, takze to spis byla jednohmota :) ), takze vymena, ale jinak nic nenaznacovalo ze to je uz na vymenu, byt spojka byla uz na krajich sjeta tak neprokluzovala a setrvacnik taky necukal nebo nebouchal. Jinak najeto dalsich 1500km a nechal jsem to napichnout a egr uz nic zatim nehlasi a dpf take zatim ok.
  4. Ahojte ja to tady teochu ozivim menasel jsem jine lepsi misto kam to dat. Taky bych chtel led svetla, ale jak to ma OIII, takze ne aby byla videt kazda dioda, ale aby bylo videt jednolite ,,c,, Nesetkal se s tim nekde nekdo. Hledal jsem a nic nenasel. Diky
  5. Mechanik ke kteremu jezdim tomu taky nechce verit :) ale tvrdi, ze to muze byt tim ze ja i ten znamy jezdim/jezdil dlouhe trasy a tim staci probehnout vsechny potrebne procesy spojene s regeneraci atd. Ja pres tyden najedu denne 150km a z toho tam mam usek cca 25km po rovince, kde hodim tempomat okolo 95km/h a jedu.
  6. Auto mam od cca 220tis km, ale vim, ze je vse puvodni, protoze se jedna o prevzeti operativniho leasingu od znameho z jedne firmy. Takze celou dobu jezdil jen do skoda servisu, kde jsem si nechal vyjet co vsechno tam delali za celou dobu. A jak jsem psal v sekci spotreba. Po napichnuti to ukazovalo u dpf posledni regeneraci pred 687km a vypoctene zaplneni bylo myslim 40g
  7. Ahoj vsem, tak zajimave tema...ja mam ted najeto 357000km a vse puvodni ale pred 1000 km jsem byl v servisu a tam pri pripojeni byla taktez chyba egr, ale na aute se nikdy nic nijak neprojevilo! Zadne spadnuti do nouzaku nebo zvlastni chod motoru, tak me zajima jestli to muze byt i sporadicka chyba vznikla shodou nekolika okolnosti. To ze se bude asi nekdy vymenit dpf nebo egr je mi jasne jen se desim u egr te demontaze pac mam 4x4 co vse se pro to musi udelat aby se dostal ven?
  8. Je to urcite ta pojistka v motorovem prostoru. A nestaci ji jen vytahnout...teda u me chce ocistit a musim ji vzdy trochu prihnout, ale pak mam zas na cca 3 mesice klid :)
  9. Tak zase pridam stav...Octavia II fc r.2011 4x4 1,6tdi cr. Najeto 357000km a spotreba se konstante drzi na 5.8l/100km a stale zatim vse puvodni :) Pred 1000km jsem byl na oleji a filtrech a po napichnuti to psalo ze posledni rekuperace byla pred 685km, ale byla tam chybova hlaska na egr ventil, ale do nouzaku to ani jednou nespadlo... tak nevim...
  10. Nedíval...myslím si, že kdyby nebyl ok nebo byl plný, tak se má rozsvítit kontrolka...takže dokud nesvítí je to cajk :) stejně už šetřím do prasátka radši
  11. to Lap Dog 1: 25tis, ale byl v tom ještě multi volant s podvolantovkou a Bolero to tomxass: promiň, ale naprosto nesouhlasím...žluté do vzdálenosti zanikající světlo se špatným osvětlením krajnice bylo nahrazeno skoro denním do vzdálenosti nijak nezanikajícím světlem s perfektním osvětlením krajnice (za deště je ten výsledek ještě markantnější) + naklápění do zatáček - k tomuto jsem byl skeptický, že to víceméně k ničemu nebude, ale opak je pravdou. A hlavně se mi mnohonásobně zmenšila bolest a únava očí. Pro mě to je zlepšení opravdu o 100% a s měsíčním nájezdem cca 4tis km investice nelituji.
  12. to OKTACR: pokud to bylo na mě, tak je stále originál a zatím (musím zaklepat) se ani nerozsvítil. Jinak k dnešku najeto 309tis...akorát přes zimu se ta spotřeba zvedla na 6, ale nebudu lhát haldex má většinou po ránu dost práce :)
  13. Ahoj, já to mám zdárně za sebou :) byla to fuška, ale stálo to za to...xenony jsou prostě super...svítí mnohem lépe a hlavně náklon do zatáček je super. potřebovat budeš: 1) Xenony 2) Přední a zadní nivelační čidlo (pozor zadní je jiné pro 4x4) 3) Řídící jednotku (umisťuje se za climatronic) 4) Kabely pro propojení mezi sebou 5) Krabičku vedle volantu, které má jen kolečko pro stmívání podsvícení 6) Ostřikovače světel+krytky, hadici, propojky (,,L,, a ,,T,,) 7) Motorek pro ostřikování světel+těsnění pro montáž do nádržky 8) Relátko pro motůrek 9) Koncovky pro napojení kabelů ke Xenonum (Halogenove jsou myslím 10polove a na xenon jsou potřeba 14pol) 10) potřebné piny pro zapojení (vrakáče a hledat) 11) pojistku pro xenony a pojistku pro ostřikovače světel Na netu na sbazaru se dá dohledat dostavbová sada, která obsahuje body 2-4 pak sehnat el.schémata a může začít práce :) Já začal zapojením jednotky a natažení kabelů pro čidla - pro přední vedou pod volantem a končí u hlavní řídící jednotky - zadní vedou pod volantem a pod prahovou lištou až pod boční opěradlo zadního sedadla Následně proběhla montáž čidel - kabely od čidel jsem vzadu protáhnul skrz půdodní těsnění - vyvrtal jsem dírku pod kabely od ABS, protáhnul a zasilikonoval - ve předu jsem je protáhnul již existující dirkou v podběhu a zasilikonoval v motorovém prostoru jsem dal kabely do husího krku, takto dotáhnul až k těsnění s hlavní kabeláží a protáhnul do interieru - pro napojení na kabely k řídící jednotce sklonu a náklonu jsem použil 4pol propojku (ty co se požívají v PC) Montáž ostřikovačů na nárazník a motáž motorku na nádržku Vedení potřebných kabelů z interieru motorovým prostorem ke světlům a ostřikovačům (vše vedeno husím krkem) Montáž relátka Zapojení kabelů (relátko, do hlavní řídící jednotka, napojení na gatewey a do pojistkové skříně) pro propojení více kabelů jsem použil wago svorky Přepinování 10pol za 14 pol koncovky Montáž světel Po technické stránce bylo vše hotové a následovala pro mě nejtěžší věc a to nakódování Nakonec jsem se domluvil se zdejším guru elektroniky Rolbařem a ten mi to vše nakódoval - při tom se zjistilo, že jsou špatně zapojené čidla (nebyla to moje vina, bylo to už od koupě) Ale teď si svítím polem nepolem :)
  14. já mám pravou a volba pro mě byla ta, že mi zůstalo i původní aretování kapoty, které se jinak při koupě levostranné musí demontovat...a jinak při nalévání kapaliny mi to vůbec nevadí
  15. Ahoj lidi, jsem zde nový a tak se také pochlubím. Mám 1,6TDi CR 4x4. Auto je rok 2011 a k dnešku má najeto poctivých 302tis. (kupoval jsem když mělo 230tis) Do práce to mám 75km (jezdím Šluknovský výběžek) a spotřeba se pohybuje od 5 do 6litrů (ale to už jedu jako pirát silnic) a je jedno zda mám letňáky (16) nebo zimáky (15) Dlouhodobou mám teď 5,5l
×
×
  • Vytvořit...