Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Kdyby to někomu při domácím bádání pomohlo, udělal jsem přes VCDS log před úpravou, kdy to nepravidelně házelo chybu.

079 Charge press. ctrl.; adapt. higher than max. threshold 0.78 %
080 Charge Pressure Actuator; acknowledgment 4.429 V
081 Charge pressure actuator; actual position 0.00 %
082 Charge pressure actuator; adaptation for lower stop 4.424 V
083 Charge pressure actuator; adaptation for upper stop 0.870 V
084 Charge pressure actuator; operating status Operating mode
085 Charge pressure actuator; specified position 0.00 %
086 Charge pressure actuator; specified value 0.00 %
087 Charge pressure control; less than min. threshold adaptation 0.78 %
088 Chg. press. ctrl. valve; sensor voltage max. value 4.489 V

A po úpravě v servisu :

079 Charge press. ctrl.; adapt. higher than max. threshold 0.78 %
080 Charge Pressure Actuator; acknowledgment 3.506 V
081 Charge pressure actuator; actual position 1.10 %
082 Charge pressure actuator; adaptation for lower stop 3.550 V
083 Charge pressure actuator; adaptation for upper stop 0.870 V
084 Charge pressure actuator; operating status Operating mode
085 Charge pressure actuator; specified position 0.00 %
086 Charge pressure actuator; specified value 0.00 %
087 Charge pressure control; less than min. threshold adaptation 0.78 %
088 Chg. press. ctrl. valve; sensor voltage max. value 3.614 V

Je zřejmé, že proběhlo seřízení na dolním dorazu klapky z 4,42V na 3,55 V. Podle ODISU by tato hodnota při seřízení měla být v rozsahu 3,50-3,58 V. Je tam tedy docela velký prostor pro autoadaptaci, nicméně, pokud se ta hodnota blíží 4,5V, tak už to ECU vyhodnotí jako chybu.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o měsíc později...

Já tedy jen pro pořádak taky potvrzuji, že po kalibraci aktuátoru turba je auto v pořádku.

Akorát auto asi nechtělo abych tam jel jen s takovou drobností, tak mi ještě pár dnů před servisem odešel odlučovač oleje odvětrání klikové skříně. Od motoru to silně pískalo v nízké zátěži, bez ohledu na otáčky. Jakmile se zavřela škrtící klapka, začalo to pískat...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...