Přejít na obsah

Ostávajú visieť otáčky


Doporučené příspěvky

Ahoj. Stretli ste sa s týmto problémom pri 1,2 TSI 77kW (MR2011). Pri preradzovaní rýchlostných stupňov ostávajú visieť otáčky. Keď vytočím motor na hocijakom rýchlostnom stupni na 2000 (a vyššie) otáčok a zošliapnem spojku a "samozrejme noha z plynu" otáčky ostanú na 2000 alebo dokonca ešte začnú stúpať a až po niekoľkých sekundách značnú klesať. Pri voľnobehu otáčky nekolíšu, ale keď ich chcem podržať na 2000 nejde to (plynový pedál v rovnakej polohe a otáčky kolíšu aj o 500 otáčok hore dole.

 

VCDS vypísal tieto hlášky, ale keď som ich vymazal už sa neobjavili (zatiaľ)

 

Address 01: Engine (J623-CBZB) Labels: 03F-906-070-CBZ.clb
Part No SW: 03F 906 070 F HW: 03F 906 070 F
Component: SIMOS10.10H03 9680
Revision: -------- Serial number:
Coding: 001900D6232400080000
Shop #: WSC 73430 031 00000
ASAM Dataset: EV_ECM12TFS02103F906070F 003010
ROD: EV_ECM12TFS02103F906070F.rod
VCID: 254B803024FA196
2 Faults Found:
6429 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2
P0136 00 [101] - Malfunction in Circuit
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 85526 km
Date: 2042.14.07
Time: 11:07:56
6431 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1
P2237 00 [039] - Pump Current Open Circuit
Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 2
Mileage: 85526 km
Date: 2042.14.07
Time: 11:07:55
Readiness: 0000 0000

 

Odkaz ke komentáři

Dnes pribudla ďalšia chyba, ale po vymazaní sa už neobjavuje.

 

11731 - Fuel Trim; Bank 1
P0172 00 [232] - System Too Rich
MIL ON - Intermittent - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 85543 km
Date: 2042.14.07
Time: 14:54:02

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
  • o rok později...

Ted se mi stava uplne to same. Jenze mi i zacal pribyvat olej v motoru. Vymenil jsem lambdu a zaznam v diagu zmizel. Ale dále je jinak vse bezezmeny.

EDIT: Tak muzu potvrdit. Po vymene cerpadla a oleje plus proplach motoru se uz otacky nezvedaji. Je zbytecne menit lambdu. Nejspis ji ty vypary benzinu v oleji oblbly a proto dochazelo k viseni otacek motoru.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...