Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic

1.2 TSI (77kW)

19 topics in this forum

  1. Poruchy a problémy 1 2

    • 36 replies
    • 34 735 views
  2. Spotřeba 1 2

    • 45 replies
    • 30 731 views
  3. Technická data

    • 1 reply
    • 5 436 views
    • 9 replies
    • 6 223 views
  4. Termostat 1,2 tsi

    • 0 replies
    • 164 views
    • 1 reply
    • 330 views
  5. problém s rozvody?

    • 18 replies
    • 10 698 views
    • 1 reply
    • 500 views
    • 3 replies
    • 1 885 views
  6. Stav po 100 000 km

    • 0 replies
    • 1 335 views
    • 5 replies
    • 3 834 views
    • 2 replies
    • 3 271 views
  7. Zvláštne zvuky z motora

    • 11 replies
    • 12 198 views
  8. cukanie pri pridani plynu

    • 1 reply
    • 2 957 views
  9. Max poloha plynu

    • 0 replies
    • 2 765 views
  10. 1,2 TSI a olej

    • 3 replies
    • 9 009 views
  11. Popis motoru

    • 0 replies
    • 4 802 views
  12. 1,2 tsi

    • 0 replies
    • 4 405 views
    • 25 replies
    • 30 202 views
  • Příspěvky

    • Ahoj. Mám problém po odstavení vozidla 5+ hod. Chytne až po 20s, menší hluchý místo na plynu, následně 2km jízdy, potom cukání a následně chcípne motor. Staruju zase cca 20s, potom vše ok. Při jízdě a naslednejch startech vše bez problémů. Problém se vrací zase po odstavení vozidla 5+ hod. Počítač nic. Díky za radu.
    • Vím o jednom řešení, říká se mu nezávislé topení 😉 Pak nehrozí, že bys měl studený motor, olej se pak ohřeje taky o dost rychleji 
    • Řekl bych, že to bude chtít u toho hybridu, aby řidič přemýšlel. Když pojede řekněme 20km a nedá mu to na celou trasu, tak v zimě raději jet jen na klasiku a plně rekuperovat. Prostě přemejšlet a nenechat ten klasický motor trpět. Představa, že na úplně studeném motoru, při jízdě na elektriku dáš kick down, motor se spustí a rovnou do plnejch otáček, to nezní hezky. Tohle může bejt pro ten spalovací motor rychlá smrt. Ale kolik uživatelů bude takhle přemýšlet? A o tomhle vůbec nikdo nemluví, jako by tento problém neexistoval. A v zimě, aby se olej vyhřál na provozní teplotu, to je klidně i více jak 25km. Na druhou stranu, když bude uživatel přemýšlet a mít tohle na paměti, tak zase naopak může tomu motoru prospět, když si bude manuálně nastavovat režim, aby minimalizoval studenou jízdu.  Ty to máš 40km, to by jsi mohl dát celou trasu jen elektricky a doma a v práci nabíjet do plnejch. Takže pro motor zase naopak pozitivní.
×
×
  • Create New...