Přejít na obsah

Únik chladicí kapaliny


MajkyB

Doporučené příspěvky

Ahojte,

Potřeboval bych prosím poradit. Mám O1 1.9 TDI 81kw, najeto cca 230K. Mám problém s únikem chldicí kapaliny, vždycky když zaparkuju se mi pod autem, konkrétně na pravém boku přední strany, cca v místech nádržky na chladicí kapalinu vytvoří malá loužička fridexu, kapalina neuniká nijak extra rychle, naposledy mi pípla kontrolka asi před 250km, dolil jsem to k maximu a teď tam je hladina cca na 1/3 mezi min. a max. Zajímalo by mně, jestli už někdo řešil tento problém. Vzhledem k tomu, že pumpu i s rozvody jsem měnil cca před měsícem, tak jsem tekoucí pumpu vyloučil. Jinak auto jede úplně v pohodě, takže mi to vážně vrtá hlavou. Teoreticky mě napadlo prasklé těsnění pod hlavou, nebo termostat. Občas když nastartuju, tak v autě zavane mírný odér nafty, nicméně to přisuzuju spíš studenému startu a větru, který mi to zespoda foukne zpět pod auto. Jinak auto topí tak jak má, takže vážně nevím. Jinak když jse se díval, tak nádržka na chladicí kapalinu byla celkem čistá. Neřešili jste to už někdo?

Předem díky za odpověďi :)

Odkaz ke komentáři

neviem ako v cechach ale tipujem ze za tak max 300-400kc si daj spravit test na CO spaliny v chladiacej sustave a budes mat na 100% jasno ci mas prasklinu v hlave, valci, alebo tesneni - ak bude pozitivny aj tak sa musi motor otvorit a potom sa zisti co to je, potom zas existuje detekcna kvapalina na kontrolu unikov - nalejes a pozeras UV svetlom kde najdes unik, ja by som skusil najskor tieto moznosti, skoda rozrabat motor kym nemam nieco na 100% potvrdene/vylucene

Odkaz ke komentáři

No, ona ta pumpa tekla už dřív, bylo to tuším kvůli nějak vychýlené napínací klapce, nebo co - kvůli čemuž se měnily celý rozvody i s pumpou. Je pravda, že když chcala ta pumpa, tak se ta loužička fridexu objevovala zhruba na stejným místě co teď. Je pravda, že nedostatek kapaliny mi to hlásilo hned po nastartování a během jízdy i svižnější, kdy jsem cca 30km pořád mezi 150 a 170 kmh, tak se motor nepřehřál a chladicí kapalina má relativně normální růžovo-červenou barvu.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...