Přejít na obsah

Výměna malého spodního krytu motoru za velký


grandcanyon

Doporučené příspěvky

Ahoj,

 

dneska jsem tak myl auto a cistil od bahna motor (zvrchu) pri ktere prilezitosti bych se chtel zeptat, zda se da da vymenit maly kryt motoru za velky aby se mi to min spinilo? :D

 

Mam 1Z 1.6 MPI, ted je tam maly kryt 1K0 825 237 J, nasel jsem ale jeste vetsi ktery se lisi jen koncovym pismenem (1K0 825 237 T, 1K0 825 237 K, 1K0 825 237 L), a i podle fotky vypada ze ten tvar je stejny a je prodlouzeny, nejaky prazdny diry na podvozku taky jsou, tak si myslim, ze by to pasovat mohlo, ale chtel bych se ujistit, protoze podle VINka to sedet nema.

 

Dokonce jsem ted zrovna nasel fotku kde jsou vedle sebe, je to fakt stejne, jen prodlouzene, takze si myslim ze by to sedet mohlo? Predpokladam ze borec si to na seatu menil stejne jak, stary kratky spinavy za novy dlouhy cisty.

 

Diky :)

 

 

Odkaz ke komentáři

ten Kčkový ti s hlukom neurobí nič , tiež ho mám na Tour

 

na Tour chýba tlmenie pod prístrojovou doskou hore , plastové kryty vnútra predných blatníkov , tlmenie kapoty , tlmenie torpéda a iné čo ma ešte nenapadne .

 

najpodstatnejšie je aj to horné tlmenie pod palubku , to na torpéde , kapote , a ja som dával aj tlmenie za prístrojovku poza kúrenie z Laurinky ,trošku asfaltových plátov na medzistene , vzadu v kufri , tapacíre dverí vytlmené penou a je to veliký rozdiel hlavne so soundsystemom

a chcelo by to aj dvojité sklá sunsafe glass

Odkaz ke komentáři

marian.marcin: Rozhodne by si dal velky kryt nebo rozhodne by si dal „naftovy“, pokud by to slo? :D Ja pro velky kryt uz jsem rozhodnuty, jen teda ted nevim jaky – stoji zhruba stejne. Ale spis asi vezmu ten klasicky, precejen mi prijde ze pujde snadneji oplachnout, kdyz ho budu mit sundany napr. kvuli vymene oleje. Pokud dejme tomu ten „naftovy“ kryt s tlumenim ma vliv „ztlumeni“, kde to bude nejvic poznat? Predpokladam ze spis zvenku nez zevnitr, ne?

 

suri: Jojo ja vim, v tomhle ohledu je to oholene na kost, nektere ty veci uz dodelane mam (kryty v blatniku vc. tlumeni, odtlumeni plechu kapoty a vytlumeni podbehu). :)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...