Přejít na obsah

grandcanyon

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    45
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Kontakty

  • Website URL
    http://www.detailingblog.cz/?utm_source=octaviaclub&utm_medium=profil&utm_campaign=hlavni-strana

Návštěvy profilu

650 zobrazení profilu

grandcanyon's Achievements

0

Popularita

  1. Tak to jsem schvalne hledal heslo na Octaviaclub, abych ti podekoval. Taham kabel do kufru zepredu, spodni listy A/B/C sloupku jsem jeste nejak zvladl podle dilenske prirucky, ale u kufru jsem zustal bezradny (nebo spis kazdy krok zacinal odkazem na nutnost odebrat jeste neco predtim, tak jsem prelistoval, a takhle asi 3x za sebou, jak jsem na to koukal na mobilu, tak jsem to docasne vzdal 😂), takze naprosta pecka. Dekuji.
  2. Tak mate nekdo nejake zkusenosti po delsi dobe? Taky o tom uvazuju :)
  3. Na kilometry brzo asi jo, ale po peti letech mi to prijde tak akorat. Vsechno to neni, jen jsem toho chytil trochu do odmerky abych se koukl jak vypadal pred a po. Jinak dva litry. :) Kamera je G1W-C s NT96650 cipem. :)
  4. Krome svicek, filtru atd. takovych tech zakladnich veci jsem pri 60t km (5 let) vymenil i prevodovy olej. Ktery je novy a ktery stary asi poznate. :D
  5. Ani ne, olej jeste zvladnu sam. :D Spis me jen zajimalo jestli ma na neco vliv, jestli to auto je nebo neni vodorovne. :) //Otazku jsem teda pokladal obecne, nevim jestli 1.2 TSI v jehoz jsme vlakne nema nejake specifika svoje, ale nazev tematu sedel a nechtelo se mi zakladat novy zbytecne. jar_da: dobrej napad, diky :)
  6. Nevim zda kvuli tomu zakladat nove tema, ale nikde jsem to nenasel. Olej se standardne vypousti kdyz je auto vodorovne, ale tim ze je vypousteci sroub jakoby zezadu olejove vany, neni mozne ze pokud bude auto zvednute vpredu (rovnomerne, ne jen z jedne strany), ze olej vykape rychleji nebo ho vytece vice? Nebo by se naopak z nekterych casti motoru nedostal, pokud pri vypousteni nestoji auto vodorovne? Je mi jasne ze pri mereni oleje uz to stat vodorovne musi, ale pri vypousteni? Taky je asi jedno, jestli vytece o 50 ml stareho vic nebo min (nevim kolik muze byt rozdil), ale cim vic tim lip a navic kdyz mam predek prizvedly, lip se pod to leze. :D Diky :)
  7. No, popremyslim nad tim, ale spis nez ten hluk me porad laka jednoduchost udrzby toho benzinoveho. :D A kdyby, nebude vadit ze ten naftovy nema ty dva "vdechy" (pritomne i na malem krytu) a jeden vydech vzduchu (pritomny na velkem benzinovem krytu)? K cemu to tam vubec slouzi?
  8. Co by obnaselo dodelani zobrazovani teploty oleje na O2 II Tour?
  9. marian.marcin: Rozhodne by si dal velky kryt nebo rozhodne by si dal „naftovy“, pokud by to slo? :D Ja pro velky kryt uz jsem rozhodnuty, jen teda ted nevim jaky – stoji zhruba stejne. Ale spis asi vezmu ten klasicky, precejen mi prijde ze pujde snadneji oplachnout, kdyz ho budu mit sundany napr. kvuli vymene oleje. Pokud dejme tomu ten „naftovy“ kryt s tlumenim ma vliv „ztlumeni“, kde to bude nejvic poznat? Predpokladam ze spis zvenku nez zevnitr, ne? suri: Jojo ja vim, v tomhle ohledu je to oholene na kost, nektere ty veci uz dodelane mam (kryty v blatniku vc. tlumeni, odtlumeni plechu kapoty a vytlumeni podbehu). :)
  10. Diky :) Jo, napadlo me ze to bude jeden z kroku nakladove odtucnovaci kury pro Tour :D To tlumeni je v praxi nejak poznat nebo je to jedno?
  11. Ahoj, dneska jsem tak myl auto a cistil od bahna motor (zvrchu) pri ktere prilezitosti bych se chtel zeptat, zda se da da vymenit maly kryt motoru za velky aby se mi to min spinilo? :D Mam 1Z 1.6 MPI, ted je tam maly kryt 1K0 825 237 J, nasel jsem ale jeste vetsi ktery se lisi jen koncovym pismenem (1K0 825 237 T, 1K0 825 237 K, 1K0 825 237 L), a i podle fotky vypada ze ten tvar je stejny a je prodlouzeny, nejaky prazdny diry na podvozku taky jsou, tak si myslim, ze by to pasovat mohlo, ale chtel bych se ujistit, protoze podle VINka to sedet nema. Dokonce jsem ted zrovna nasel fotku kde jsou vedle sebe, je to fakt stejne, jen prodlouzene, takze si myslim ze by to sedet mohlo? Predpokladam ze borec si to na seatu menil stejne jak, stary kratky spinavy za novy dlouhy cisty. Diky :)
  12. Aha, tak ten jo, ja si predstavil uplne ten penovej. Neoprenovej mam vzadu, ale mozna ho hodim i dopredu, az budu objednavat do dveri :) Diky za tip :)
  13. Diky :) break006: Je tam jen to STP, penu jsem zvazoval ale mam strach ze by to strasne drzelo vodu. Na podbehach zevnitr nemam nic, pokud teda myslis ten koberec, na tom by nic (bohuzel nedrzelo). Ale kapotu jsem odhlucnil stp+pena :) Jeste chci vytlumit predni dvere poradne a tim pokusy s akustikou budou stacit :D
  14. Letos jsem poprve po 4 letech jezdeni s 1.6 MPI misto klasickych 15" letnaku nahodil 18" kola z OIIIRS (225/35 R18, tedy podobne jak 17") a tady jsou moje dojmy: - Dynamika opravdu utrpi. Ale popravde receno, je to citit jenom po primem prezuti. Ted po par mesicich uz to vubec nevnimam, zvykl jsem si a dynamika mi vyhovuje, prestoze je snizena. Pokud to napriklad porovnam s autama, ktery OPRAVDU nejedou (dvoutunove dodavky se slabym dieslem), tak porad je to jak nebe a dudy, i na petku na dalnici kdyz na to slapnu, tak to to porad hezky zrychluje. Nebo holt podradim, ale pokud mi pamet dobre slouzi, tak to jsem delal i s 15" :) - S tim jak klesla dynamika tak asi podvedome vic tocim a samozrejme to vic zere. Jel jsem tedka treba dalku Brno-Domazlice a pak zpet a jel jsem vsude vicemene 0-10 km/h nad limit. S celkovou spotrebou jsem se dostal na nejakych 7,5 l (dost tomu pomohlo hodne 80 km/h useku) vcetne klimatizace na 2/4. To je ted moje minimum jizdy, pri ktere se nejak extra neomezuju; na 15" to bylo spise maximum (a to jeste s THULE Atlantis 900 – nejvetsi rakev – na strese a 4 lidma vevnitr :( :D ). Pokud jedu naprimo Praha-Brno 135 km/h (GPS) na tempomat, tak je to kolem osmi litru. Opravdu economy-run je tak 6,5 az 7, ale to uz je fakt utrpeni zejmena kvuli tomu ze pri economy runu se to neda furt tocit a bez toho to moc nejede. Napisu si spotrebu vzdy, ale s 15" to byly spotreby vesmes 5,4-6,7 l. S 18" mam zapsane jen dve cesty: Trasa ∅ spotreba vzdalenost ∅ rychlost Notes doma-Brno-Zlin – 8,4L – 122 km – 84 km/h – opak economy runu Praha Opatov - doma – 7,5L – 190 km – 107 km/h – 130 tempomat, bez AC - Brzdny vykon se mi zda zhruba stejny ale exaktne jsem to neporovnaval. Se silnici je tam 225 vs 195 je tam dohromady pres 120 mm stycne plochy navic, ale zase ty 18" kola uz jsou fakt dost velky, takze rozdil se asi tak vyrovna. - Souhlasim i s nize uvedenym ze auto ztezkne a ziska duveru v zatackach. Vzhledem k tomu, ze tech kilometru zase tolik nenajezdim a mam to fakt hlavne kvuli vzhledu, tak jsem spokojeny. Cekal jsem to horsi. Nez si kola sedly, tak jsem mel strach ze nebudu jezdit pod 8, coz nastesti neni problem. Takze abych to shrnul - pokud o velkych kolech uvazujete hlavne kvuli vzhledu a zase tolik nenajezdite, do toho. Pokud toho najezdite hodne a radi jezdite za vetsiny okolnosti pod 7 litru, nedoporucuju. :D
×
×
  • Vytvořit...