Přejít na obsah

Drnci a nějaké to leštěnkování


Doporučené příspěvky

Ahoj! Takže rozhodl jsem se, že tady začnu postovat prozatím mámino auto než-li přijde řada i na moji osobu. Jde o to, že většinově se o auto starám právě já díky svému vzdělání. Takže se snažím její Tavi pomalu dávat do kupy.
A abych ji tedy představil.
Jde o Octavii 1. generace. Před asi rokem jsme měli přední část ještě předfacelift. Bohužel srážka si vyžádala opravu a s tou přišla na řadu faceliftovaná příď. Naneštěstí díky financím bylo nutno udělat nějaké ústupky a proto si z mé strany vysloužila přezdívku Strakatka.
Její motorová jednotka je klasika 1.9 TDI 66kw.
Prozatím mne očekává vyhledání problému s unikajícím olejem, mrtvými tlumiči a výměnou předních brzd. Poté dle všeho půjde pod kudlu zbytek a zgenerálkuje se po částech i zbytek auta, aby již nebyl strakatý, ale zase jako když vyjel z továrny.
Mno a její momentální podoba? Tu vám tady hodím jakmile bude vhodná chvilka na vyfocení :D

A já? Já se tu ještě pochlubím takovou malou věcí, kterou jsem od Škodovky nedávno dostal darem :wub:
A snad ještě letos i s tím co si pořídím :jelen:
AZIoGoQ.jpg


A jelikož už mám svoji Tavi tak... ToDo list included.
Facelift předek plus zadek
Sedačky aby nebyly tak tvrdé (ugh... Trpím)
Možná časem radio
Ovládání zrcátek
Středový tunel
Lepší repro
Pro sichr udělat stahovačky
Vyčistit všechny nálepky
Vyčistit okna

RS kola (16'' Spider)
RS nárazník
RS křídlo (už jen čeká očistka a nástřik plus nasazení)
Obšívaný volant OIII + pytel

Škoda New znaky (dorazily teď jen nasadit)

Plynové vzpěry kapoty

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 2 měsíce později...

Tak dnešním dnem se stala bohužel novou členkou rodiny malá Fóbie 1.4MPi. Osud tomu chtěl, že Strakatka se proletěla do příkopy a nabrala sebou pařez :( (bolí mě to vážně o dost více než si člověk myslí) a pokud to půjde.. Tak holka projde léčebnou kůrou.

 

Odesláno z mého LG-D855 pomocí Tapatalk

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...
  • o 2 měsíce později...

Konečně. Ale, co že to vlastně konečně?
Inu po dlouhém bádání a hádání se konečně povedlo nalézt náležitého nástupce mého dosavadního Fobyho.
Tj. od včerejšího dne jsem konečně plnohodnotným "členem" (ovšem 100% toto bude platit až zaplatím poplatek :D ) OctaviaClubu! :wub:

Takže v rychlosti představím nyní již jen a pouze mou Škodu Octavii první generace.
Jedná se o kup docela zajímavého rázu.
Kompletní servisní historie, pravidelný servis s péčí a to se prosím nejednalo o soukromou osobu, ale o autoservis! Takže i když má trochu vyšší nájezd (nah, ten motor je teprve čerstvě zaběhnutý, do milionu daleko) nějakých 463000km tak jsem více než spokojen.

Motor 1.9 TDi 66kW AGR, liftback modrozelená tmavá barva (nechápu jak tohle někdo mohl napsat...) a rok výroby 2000. Myslím, že jde o důstojného nástupce nejen Strakatky, ale taktéž Fobyho. Je faktem, že již první kilometry jsem si náležitě užíval s galancí mně vlastní ehm... víte jak... jakmile se to zahřálo tak rovnou vyčoudit saze ven.

Fotky... Ty sem naláduju až jakmile sundám tunu starých polepů a trochu ji naleštím.

V prvním příspěvku bude taktéž TODO list uveden.

 

Každopádně... Já tedy jen doufám, že bude sloužit ještě dlouho a v naprostém pořádku. A kdyby jen něco bylo... Tak Strakatka jakožto dárce orgánů poslouží ještě dobře :lool: :jelen:

Odkaz ke komentáři

Tak "ofiko" vítej v klubu a ať Oktule dlouho spolehlivě slouží :palec: toho nájezdu u 1.9 pokud bylo o auto dobře staráno a není to zrezlý apod. bych se nějak nebál, stejně ho má většina Oktávek jen o tom že auto pomalu objelo zeměkouli majitel obvykle neví... :D fotky určitě dodej :)

Upraveno uživatelem Romix95
Odkaz ke komentáři

Urcite budes s octou spokojenej, tyto motory vydrzi neskutecnej najezd, kdyz ma pravidelnej servis.

Jinak mam tu stejnou barvu a taky mam v TP napsano tmava modrozelena barva, ale spravny nazev je ZELENA PETROLEJOVA, RAL 5550.

 

Tak preji spoustu dalsich kilometru a hlavne bez nehod ;)

Odkaz ke komentáři

Díky moc ^^ ono smůlu máme jen na červený auta takže tady hádám že se vyhnu :D když už to půjde tak jsou ještě v hlavě i další plány na to co s ní dále.

P.S. volné sprinty na ty km apod neměla nejhorší... Akorát ta Octa 4x4 co tam jela mě.. Ehm dala na pár metrech :D jinak... Je to schopné auto a já jsem plně spokojen :-)

Odkaz ke komentáři

Tak a je to tady... Říkal jsem si "ne nebudu tam dávat RS kola, ne nebudu tam dávat to křídlo, ne nebudu tam dávat RS nárazník." Mno a je to tu :D Křídlo už je ready stačí pouze očistit a nastříkat onou Petrolejovou zelenou a hodit na auto.
Bonusem budiž konečně možnost seřídit zrcátka jelikož nebyla páčka... (mno anžto bonus... Musel jsem zavrhnout kola ze Strakatky jelikož levé přední nakonec je až moc šišaté...)
Fotka křídla samozřejmě bude soon. (respektive zítra když to přiložím u školy na kufr :D )

 

P.S. Upraven ToDo list... Nezhrozit se! xD

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...
  • o 3 týdny později...

Dun dun duuuuun...

Najděte lékaře! Auto má auvajs.

 

Takže včera se mi bohužel při cestě domů stal průšvih, který je strašákem snad každého... Jedete si a najednou zpod kapoty šílený rachot, najednou si motor řekne, že pojede na 3 válce a v tom si uvědomíte... Že vám umírá doslova pod rukama a nohama...

 

Bohužel je to tak a motor mé Normandy doslova zemřel po necelých 469000 najetých kilometrech... Kupodivu se mi motor nepotkal, ale rovnou zadřel... Takže kdyby náhodou měl někdo nápad jak mít v autě 81kW motor aniž by se to muselo složitě řešit... Sem s tím.

Snad se mi povede to rozchodit co nejdříve... Doufejme do listopadového srazu v Ostravě...

 

Držte palce, tohle bude fičák. No ni?

Odkaz ke komentáři

Mno nakonec padlo rozhodnutí, že bude použit motor ze Strakatky takže se bude řešit jen rychlý swap a tradá jezdíme dále.

Ale stejně je to tak jako tak brutálně paradoxní, že se to náhle stalo. Každopádně turbo nejspíše chycené ani být nemusí. Když se to zadrželo tak jsem byl akorát už na parkovišti a motor měl nanejvýš 700ot...

Odkaz ke komentáři
  • o 5 týdnů později...
  • o 4 týdny později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...