Přejít na obsah

Klepnutí v nápravě při přidání v zatáčce


Doporučené příspěvky

Kluci, dnes jsem zaregistroval problém na svém autě. Octavia 2, 1,8 TSI r.v. 2010. Jedu po kruháči, s vytočenými koly vlevo, uberu plyn a když přidám, ozve se klepnutí v nápravě. (kovový zvuk, někdy i vrznutí) V zatáčce doprava to nedělá. Vím, že to může dělat silentblok ramene přední nebo zadní, homokinetický kloub u kola, nebo u převodovky, horní uložení tlumiče, ložisko kola, spojovací tyč řízení, čep řízení, čep ramene, převodovka atd. (horní uložení tlum. a velký silentblok ramene mám nedávno nové) Ještě jednou dodávám, že musím v zatáčce ubrat plyn a pak to udělá jakmile přidám. :-(

Ale chci se vás zeptat, než začnu hledat příčinu, zda to někdo již neřešil a měl bych pátrání rychlejší. Snad to není třeba diferenciál, nebo převodovka, ať se nemusím zastřelit. :-)

Odkaz ke komentáři

Čau kluci, díky za tipy. Já doufám, že to ložisko v tehlici nebude. :-( A než měnit těhlici a ložisko, to bych to raději vypodložil nějakými plechy. Ale nechce se mi věřit, že by to ty 4 šrouby o průměru cca 8mm, zakápnuté lepidlem neudržely.

Ja spíš sázím na spojovačku, čepy, nebo homokloub. Doufám :-) Ještě jsem si nenašel čas na zjišťování, snad o víkendu.

Odkaz ke komentáři

Kluci, já to pořád nechápu. Myslíte, že má vůli ložisko v náboji, nebo má vůli náboj v těhlici. Kdyžtak prosím hoďte nějaké foto z netu a namalujte v malování, kde to může mít vůli, i šipkami ve kterém směru se vůle projeví. Ložisko je stáhnuté těhlicí, tak by taky chodit nemělo.

Jinak mám toto ložisko. :-)

post-50346-0-34523200-1487528536_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
  • o 2 roky později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...