Přejít na obsah

Skubani O2rs tdi


Doporučené příspěvky

Zdravim. Prosim o radu... problem je ten ze pri prudkym pridanim plynu auto cca od 2.5-3tis.ot/min. Auto skube (pravidelne vynechavani ) ale kdyz jedu v klidu a ponalu vytacim tak je to bez problemu. Cim to muze byt???

A druha otazka ...co presne znamena chyba : P0299

A

: 3265 ( nenapsalo to zadne pismeno ani 0 pred tim...

 

Vsem dekuji za rady ?

A zapomel jsem napsat ze pri stabilni rychlosti na 5ty a 6ty stupen se rozblika zhaveni a padne do nouzaku...vzdy kdyz je to cca ve 2200ot/min.

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Ahoj, nieco podobne som mal aj ja. chyby ti teraz neprezradim, ak nezabudnem, skusim sa popytat nasich technikov, ale sklbanie - pomohla mi vymena palivového filtra (cca 20 €) - subjektivny pocit, ale odvtedy to nesklbe - filter bol uplne cierny, a ta kontrolka, mne to robi obcas ked auto na ceste prehupne, privod kablov na snimac hmotnosti vzduch pred trubom dostane skrat na kabloch na vstupe. Docasne pomohlo vypnut/zapnut motor. Sranda bola, ked mi auto poskocilo v Chorvatskuna dialnici do strmého kopca, ja nafulovany po strechu, vyplo turbo a mna zacal kamos dobiehat na nalozenom Ducate:-) Chyba ostala zapisana, zmazali sme, problem je v predratých kabloch, ktore vedu ku konektoru. zaizolovali sme - pomohlo. Samozrejme, moze byt vadny ten snimac, cenu neviem, nemenil som zatial... Na motore BMN je taky nehorlavy kryt - textilia, a tam to blblo. Skus, mozno pomoze...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...