Přejít na obsah

kolisani volnobehu pouze pokud je auto v pohybu.


lahwin

Doporučené příspěvky

Zdravim vsechny uzivatele tohoto fora.

Prosim Vas poradte mi.

Dal jsem svoji oktafku do servisu kde mi mel tipek zkontrolovat takove cvakani z motoru s tim ze po ranu mi pri prvnim startu jde motor jakoby na 3 valce huli bilej kour coz se cca po 30 vterinach uklidni a motor jde pravidelne. Bylo mi receno ze se nejspise jedna o spatne trysky a tak byly "udajne" trysky vycisteny a serizeny a jeste se prej nastavovalo cerpadlo.

 

2300,- sem placnul panovi za praci a jel dom.

 

Jenze jsem si doma vsimnul ze pokud je auto ve stavu klidnem a netoci se kola motor jde pekne ale jak se kola jen sebemene pohnou dokola motor zacne ukrutne chcipat -po zabrzdeni se zase otacky vrati do normalu.

Cvakani z motoru je porad stejne a po ranu zadna zmena -bilej kour nepravid.chod a potom po chvilce ok. Ale nechapu proc to chcipe hned jak se to da do pohybu. Jeste mam pocit ze se mi seka na pocitaci udaj o prumerne spotrebe.

Auto je 1.9 tdi 66kw

 

Dekuji za Vase nazory.

Peta

Odkaz ke komentáři
Zdravim vsechny uzivatele tohoto fora.

Prosim Vas poradte mi.

Dal jsem svoji oktafku do servisu kde mi mel tipek zkontrolovat takove cvakani z motoru s tim ze po ranu mi pri prvnim startu jde motor jakoby na 3 valce huli bilej kour coz se cca po 30 vterinach uklidni a motor jde pravidelne. Bylo mi receno ze se nejspise jedna o spatne trysky a tak byly "udajne" trysky vycisteny a serizeny a jeste se prej nastavovalo cerpadlo.

 

2300,- sem placnul panovi za praci a jel dom.

 

Jenze jsem si doma vsimnul ze pokud je auto ve stavu klidnem a netoci se kola motor jde pekne ale jak se kola jen sebemene pohnou dokola motor zacne ukrutne chcipat -po zabrzdeni se zase otacky vrati do normalu.

Cvakani z motoru je porad stejne a po ranu zadna zmena -bilej kour nepravid.chod a potom po chvilce ok. Ale nechapu proc to chcipe hned jak se to da do pohybu. Jeste mam pocit ze se mi seka na pocitaci udaj o prumerne spotrebe.

Auto je 1.9 tdi 66kw

 

Dekuji za Vase nazory.

Peta

 

Bílý kouř z motoru po startu, motor na 3 válce atd... můžou dělat žhavičky nebo třeba taky špatně nastavenej předvstřik. Zkus proměřit žhavičky jaký mají odpor a někdě na vagu si nech zkontrolovat ten předvstřik. Ale taky to může dělat něco jiného (padání nafty...). Nicméně tohle se většinou řeší při těhlech problémech jako první. No a s tím chcípáním to netuším...že by nějaký čidlo...??

Odkaz ke komentáři

Zdar chlapaci.

Egr je funkcni - zhavicky nove.

Na vagu to nevykazuje zadnou chybu ale kdyz mi kamos pohnul s predvstrikem trosku se to zlepsilo ale ne uplne a rekl mi ze pokud by pootocil jeste vic cerpadlem tak uz bychom byli mimo toleranci tdi grafu.

 

Mohli by toto delat spatne serizene vstriky?

Odkaz ke komentáři
Zdar chlapaci.

Egr je funkcni - zhavicky nove.

Na vagu to nevykazuje zadnou chybu ale kdyz mi kamos pohnul s predvstrikem trosku se to zlepsilo ale ne uplne a rekl mi ze pokud by pootocil jeste vic cerpadlem tak uz bychom byli mimo toleranci tdi grafu.

 

Mohli by toto delat spatne serizene vstriky?

Taky možné a máš správně nastavené rozvody nepřeskočilo ti to o nějaký zoubek :palec:

Odkaz ke komentáři
Bílý kouř z motoru po startu, motor na 3 válce atd... můžou dělat žhavičky nebo třeba taky špatně nastavenej předvstřik. Zkus proměřit žhavičky jaký mají odpor a někdě na vagu si nech zkontrolovat ten předvstřik. Ale taky to může dělat něco jiného (padání nafty...). Nicméně tohle se většinou řeší při těhlech problémech jako první. No a s tím chcípáním to netuším...že by nějaký čidlo...??

 

 

Jaky cidlo by to teoreticky mohlo byt?

Odkaz ke komentáři
tak to az pozdeji-ted je ohratej.

Jinak sem si vsimnul ze mam dost velkej unik nafty na 2 vstrikach " mezi motorem a usazenim vstriku" -jestli to nakonec spatne neusadil pan opravar a neni to tim.

no tak tím bych začal :rolleyes::lol:

Odkaz ke komentáři

Takze -cidlo teploty ok. Podlozky pod vstrikama byli ko a jeste napadanej bordel udelal sve.

Co se tyce kolisani motoru pri pohybu tak zatim lehke zlepseni.

Podle toho mechanika je spatny dvouhmotak ale me pritom auto nijak neskube ani se mi to tak nejevi ale prej tam je cidlo ktere snima tachac a prej to je tim....no nezda se mi co myslite? -pripominam ze pred serizenim vstriku to nedelalo.

Odkaz ke komentáři
Takze -cidlo teploty ok. Podlozky pod vstrikama byli ko a jeste napadanej bordel udelal sve.

Co se tyce kolisani motoru pri pohybu tak zatim lehke zlepseni.

Podle toho mechanika je spatny dvouhmotak ale me pritom auto nijak neskube ani se mi to tak nejevi ale prej tam je cidlo ktere snima tachac a prej to je tim....no nezda se mi co myslite? -pripominam ze pred serizenim vstriku to nedelalo.

ty voe toe ten samej mechanik? dvouhmota no je to taky možnost klepe se ti motor na volnoběch ?

Odkaz ke komentáři
ty voe toe ten samej mechanik? dvouhmota no je to taky možnost klepe se ti motor na volnoběch ?

No jo ten samej :smich:( mechanik.

 

Jinak auto na volnobeh neskube jen kdyz se roztoci kola treba i kdyz pustim brzdu v kopci tak jak se auto rozjede.....zacne motor skubat,prichcipavat.

 

Na vagu zadna zavada ovladaci prvky okolo motoru po kontrole - posledni vec co budu resit je dynam. predvstrik. pak leda ten setrvak.... ale porad mi nejde do hlavy ze pred serizenim tech vstriku mi to nedelalo.

 

Jo takova jeste otazka -jeden znamej co uz dost dlouho dela auta mi dnes rekl ze nemusi byt vzdy cerpadlo nastavene v prostredku tdi graphu a nekdy i muze byt uplne mimo graf je to real? nebo blbost...?

Odkaz ke komentáři
No jo ten samej ;)( mechanik.

 

Jinak auto na volnobeh neskube jen kdyz se roztoci kola treba i kdyz pustim brzdu v kopci tak jak se auto rozjede.....zacne motor skubat,prichcipavat.

 

Na vagu zadna zavada ovladaci prvky okolo motoru po kontrole - posledni vec co budu resit je dynam. predvstrik. pak leda ten setrvak.... ale porad mi nejde do hlavy ze pred serizenim tech vstriku mi to nedelalo.

 

Jo takova jeste otazka -jeden znamej co uz dost dlouho dela auta mi dnes rekl ze nemusi byt vzdy cerpadlo nastavene v prostredku tdi graphu a nekdy i muze byt uplne mimo graf je to real? nebo blbost...?

No co vím tak čerpadlo by mělo být nastaveno co možná nejblíž k modré čáře jinak vznikají různé problémy

máš SZ

Odkaz ke komentáři
Jsem na hodnotach 50 skoro uprostred.

 

Dole mi to pise ze motor neni dost ohraty i kdyz podle teploty na budiku je a jeste to pise dole toto:"predstih ,MIRNE OPOZDENYa chvilkama tam skoci ZADNY! "to se meni.

jj 50 je dobrý dal bych překontrolovat koplet nastavení rozvodů jestli to nemáš nějak rozhozený

Odkaz ke komentáři

Tak mam verdikt celeho meho problemu.

V dalsim servisu ted uz jinde probehla kompletni kontrola rozvodu -diagnostika motoru a okoli. A vstriku!!.

Vstriky jsou ko.

Mezitim..... jsem koupil cely motor - nez ho vymenim tak jsem prohodil vstriky a je po problemu.

Auto krasne jede necuka nejevi zadne problemy az na tu posledni vec co jsem puvodne chtel odstranit tojest vymenit hydra.

No kopnu tam prez vikend ten novej motor kdyz uz jsem ho poridil a zbyde mi druhej na dily.

Kopnul bych nekoho nejradsi do pr... ale asi uz tusite koho...

 

Tak jestli nekdo nekdy bude mit podobny problem snad mu moje trapeni usetri zbytecny cas a nejake ty penize za prohlidky a tak.

 

Diky chlapaci za Vase prispevky s pozdravem Peta

Liberec

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...