Přejít na obsah

Vynechává v tahu


Doporučené příspěvky

Zdravím, řeším problém na svojí Octavii 1,8t aum, v tahu polevuje jako kdyby vypínalo turbo, nejvíce to dělá okolo cca 3500 ot. Při polevení jde slyšet odfouknutí bov ventilů. Hadice od odvětrání ok, pcv ventil vyměněn, N75 ventil výměněn, bov ventil jsem zkoušel jiný,.. Když odpojím podtlakovou hadičku od bov ventilů tak to nedělá ale je to líné.. Nenapadá někoho něco čím to může být? Díky

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Teď jsem ještě na to koukal a asi je požadovaný tlak v pořádku. Přehlédl jsem, že jsi nejel celou dobu pod plynem, ale občas jsi ubral. Tenhle log jsi dělal na dvojku? Kolem těch 3500 ot. tam nevidím nějaký pokles. Akorát na řádku 71 je vidět, že poklesl tlak, ale to jsi mohl i uvolnit pedál plynu. Byl ten problém i před chipem?

Odkaz ke komentáři

Řádek 68 - 70 jde vidět že tam je větší tlak aktuální než požadovaný  tak tomu jednotka ubere ale nedokáže to zregulovat a ubere tomu moc a to je to ,, polevení v tahu ''  řádek 71, jel jsem na trojku. Toho si nejsem vědom jestli to dělalo i před čipem, možná jo ale nebylo to tolik znát 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...