Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Zdravím všechny,

už dvakrát v poslední době se mi při dlouhé cestě s naloženým autem stalo, že motor začal vařit, rafička málem oběhla budík dokola.. Jedu v klidu cca 120 do kopce, auto naložený, najednou z ničeho nic teplota vystřelí. Když jsem zastavil, nádobka kapaliny byla plná, ale silně natlakovaná, kolem nádobky už bylo všude mokro, asi jak to teklo vrchem. Když klesla teplota, vyjel jsem dál, topení na plno, po cca 20 km kontrolka hlásí že chybí chladící kapalina.. otevřu motor, všechna kapalina pryč.. takže jsem ji dolil, počkal až klesne teplota a takhle pořád dokola. Jinak když se to opakovalo asi po třetí (no prostě jsem tam dojet musel :) tak jsem si všimnul, že než voda začne vařit, přestane auto topit. Takže pokaždé, když najednou přestal fičet horký vzduch z topení, věděl jsem, že se motor začne přehřívat. Když jsem zastavil a počkal až klesne teplota pod 90 °C, začalo to zase topit a mohl jsem jet dál..

Má prosím někdo nápad, co by to mohlo být?

Dík všem předem!

 

Odkaz ke komentáři

Ahoj Tomas, dík za tip! No já jsem sice manuálně zručnej, ale na míle daleko od ''odpojení a proklemování chladiče spalin'', o těsnění pod hlavou ani nemluvím. Takže to skončí tak jako tak servisem, zajímaly mě hlavně tipy, co by to mohlo být, abych věděl na co se připravit.. popravdě první co jsem myslel byla vodní pumpa..

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...