Jump to content
  • OctaviaClub
  • Anthracite
  • Lava
  • Race
  • Corrida
  • Rio
  • Fun
  • Rallye
  • Emerald
  • Topaz
  • Magic
Mesy

OII RS TFSI nebo TSi?

Recommended Posts

Zdar,rozhodl jsem se prodat svojí OII RS v naftě a mám v plánu kupovat zase OII RS ale tentokrát benzín. Mohl by mi tu někdo znalej napsat jestli se víc vyplatí před FL s TFSI nebo už jít raději do FL s TSI? 

Nějaký to info na co si u každýho motoru dát pozor apod..Benzín jsem nikdy neměl,takže se v těchto motorech moc nevyznám :)

Share this post


Link to post

https://clubvw.cz/

TurboFSI = 1. gen 2.0T, ktery ma rozvodovy remen, K03 a problematické hydraulicke zdvihatka na vacku pro palivove cerpadlo

TSI (VW) a TFSI (Audi) = 2. gen 2.0T, který má rozvodový řetěz, IHI turbo, valecky namisto zdvihatek a lepsi palivove cerpadlo .... mimo jine.

Share this post


Link to post

díky už sem se ptal i na facebooku..překvapivě snad 9 z 10 lidí doporučuje TFSI a to i majitelé TSI... Prý byl TFSI poslední pořádnej motor a TSI je podle nich takový šicí stroj. Hlavně jsou prej problémy s napínákem apod...takže půjdu nejspíše do před FL s TFSI

2.0TFSI s kódy BWA nebo BWJ vycházejí z motoru 2.0FSI 110kW tudíž koncepce EA113
tzn. pořádný kus motoru s šedé litiny, rozvod motoru řemenem, kterého zabili přisluhovači USA v Evropské unii a kvúlí emisním normám ho nahradily motory TSI

2.0TSI je motor který je odvozen z 1.8TSI s odlišným kompresním poměrem a oba jsou koncepce EA888
Motor je odlehčen tím, že je litina nahrazena hliníkovou slitinou, mají rozvod řetězem, ten se sere jelikož nejčastěji se ustřihnou aretační zuby hydraulického napínáku, který selže a při dalším nastartování řetěz přeskočí o zub nebo spadne. Hydraulický napínák byl někdy v 2011 nahrazen novým který už vydrží. Další věc jsou pístní kroužky které jsou tenší, mají jen myslím 1.5mm, protože konstruktér chtěl dosáhnou snížení tření ve válci a výsledkem bývá to, že hlavně motory 1.8TSI před hranicí 100 tis. km začnou skokově žrát olej a rychle se to zhoršuje (0,6 až 2,0L na 100km). To proro, že stírací kroužky se zapečou karbonem a selžou, vytvořené karbonové zámky kroužků pak uděljí ve válci rýhy. Kroužky vyřešeny až na konci roku 2011 kdy se dělají písty pro širší kroužky, ty ovšem potřebují kvůli jinému rozměru pístního čepu i jiný typ ojnic.

 

Co sem našel v postu vedle,kdyby to ještě někoho zajímalo

Share this post


Link to post

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...