Přejít na obsah

Tlak paliva pri volnobehu


Doporučené příspěvky

Nevím, jak moc to máš upravené atd, ale proč nepoužiješ OEM 4bar regulátor, pokud potřebuješ 4 bary? Jinak teda seriové 3 barové čerpadlo stačí do cca 300 koní. Ohledně těch tlaků, tak pro 3 barové čerpadlo je pro volnoběh hodnota 2,5 baru a s odpojeným regulátor 3 bary. Předpokládám, že máš ale i jiné čerpadlo, když tam máš silnější regulátor, to by se pak chtělo obrátit na úpravce, který musí vědět, co dělá.

Odkaz ke komentáři

Já původní čerpadlo měnil při cca 180t km, takže bych tipnul, že bylo špatné. Co používáš za regulátor? Jinak 260 je pěkných, to máš K04 ze 165kW 1.8T?

Koukám, že jsem výše napsal 3 barové čerpadlo, mělo to být 3 barový regulátor, pro 4 bar regulátor jsou hodnoty na volnoběh 3,5b a odpojený regulátor (podtlak k regulátoru) 4b. Ale to se bavíme o OEM regulátorech. Pokud máš nastavený max 4 bary, tak by to mohlo být teoreticky stejné, kolik jsi naměřil?

 

Edit: Něco jsem k tomu hledal a zjistil jsem toto. Pokud se nastavuje na 4 bary, tak se tlak na regulátoru nastaví na 4 bary s odpojeným podtlakem k regulátoru. Tzn. na odpojeném podtlaku by měly být 4 bary, takže to souhlasí s OEM hodnotami.

Upraveno uživatelem LadikRS
Odkaz ke komentáři

Tak ten mi nic neříká. Ale funkčnost se dá ověřit přeměřením tlaku. Jen jsi mě překvapil, že jsi nepoužil OEM 4 bar,není drahý a s K04 se používá. Ale pokud šlape i tenhle, tak zbytečné to řešit.

Ani nevím, že se dá sehnat repas 001, měl jsem za to, že jen nová. Kde jsi ji sehnal, jestli se můžu zeptat?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...