Přejít na obsah

Výměna těsnění ventilového víka O1, 1.8T AUM


Jardel2016

Doporučené příspěvky

Zdravím pánové a Dámy připravil jsem si pro vás návod na výměnu ventilového víka na Octavii 1 1.8T

Takže budeme potřebovat těsnění víka, imbus velikosti 5, ráčnu, ořech 10 a krátký nástavec na ráčnu

1) sundáme plastový kryt motoru (pokud ho tam máme)

2) sundáme kryt podtlaku (3 imbusy)

InkedIMG_20180524_125003_LI.jpg.e9f02258e9e007051c511007db48d411.jpg

3) odpojíme kabeláž cívek a vytáhneme cívky ven, cívky se vytáhnou pouze vytažením nahoru. InkedIMG_20180524_125902_LI.jpg.a14aa2dbd8722e69144e78a01863b26c.jpg4) sundáme kryt rozvoďáku a odšroubujeme označené matičky (omluva za označení těch zadních, špatně jsem to vyfotil a nejsou vidět, tak jsem označil aspoň místa kde jsou)

InkedIMG_20180524_130208_LI.jpg.57ec3440b3596f1670ba4579adc42226.jpg5) sundáme víko a vyměníme těsněníInkedIMG_20180524_131657_LI.jpg.e381477b0cefcb98823bcbc6d11a2ad6.jpg7) výrobce doporučuje do ostrých úhlů dát kapku tmelu kvůli těsnosti, já jsem nedal nic (né jako ten umělec přede mnou, kde ho bylo asi kilo) a mám sucho. Výko se utahuje na 11nm, nemám doma momenťák utáhnul jsem to pouze rukou s citem a je sucho :-)

InkedIMG_20180524_131657_LI.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...