Přejít na obsah

Hlasitý motor po rozvodech, Audi A3 2.0 TFSI


Honason

Doporučené příspěvky

Ahoj, už přes 2 měsíce řeším problém s chodem motoru mojí Audi A3 (8P) 2010, 2.0 TFSI (147kW). Má najeto kolem 140 tisíc. V létě se pokazil napínák rozvodového řetězu, potkali se písty a 8 z nich se vyměnilo, stejně jako řetěz a napínák. Hned po rozvodech mělo auto znatelně hlasitější a dunivější projev. Ve vysokém záběru (> 4000 otáček) auto duní dost nepříjemně. Není to extrém, ale vibrace jsou dost znatelné a nepříjemné, stejně jako vyšší hluk. V servisu při další prohlídce řekli že je vše v pořádku, ale každý kdo v autě jel před a po si rozdílu hned všiml. Spotřeba se nezměnila, výkon nijak znatelně taky ne.

Napadlo mě že problém by mohla být vyvažovací hřídel - její špatné složení nebo něco podobného. Ale nevím jestli by se to projevilo tímto způsobem.

Na tomhle fóru jsem narazil na problém který vypadá totožně, taky po rozvodech, v podobném motoru. Za jakékoliv rady budu rád, díky!

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Podíval bych se pod auto na kabeláž snímače oleje . Resp. objednal si svorkovnici s pinama ,  tu co tam je ustřihl a dál nové piny . Jo a kontrola jestli se netře o poloosu . 
    • Zdravím, mám tady takový záhadný problém. Z ničeho nic náhodně začne blikat displej climatronicu, po chvíli se k tomu přidá kontrolka airbagu, která se rozsvítí a "pulzuje" ve stejném rytmu jako climatronic a občas k tomu na maxidotu vyskočí "snímač oleje do dílny". A teď se k tomu přidá i to, že pokud je to auto v téhle " chybě" tak nejde nastartovat, prostě jen točí a nechytne, musím třeba 2x 3x vypnout zapalování a zase zapnout aby chytlo. Tato chyba se objevuje absolutně náhodně a neobjevil jsem žádný spouštěč toho. Jinak auto jezdí absolutně bez problémů a vše funguje. Na odkazu video jak bliká climatronic.Díky za každou radu.https://drive.google.com/file/d/1LCbdYU5Kk29SsHvF5B61BJq0NzYHi9sQ/view?usp=drivesdk
    • Ahoj Jen to trochu oživím,  nechal jsem dodělávat tažné v autorizáku kde se mě technik ptal co s tím budu tahat a když jsem řekl že jen příležitostně klasickou vlečku na bordel a tak, tak mi řekl že chlazení a altík řešit nemusím, pokud bych chtěl tahat karavan tak potom už ano. nechal jsem montovat oddělávací tažné za cenu 15k s daní a bylo do na OIII combi Fl 2018
×
×
  • Vytvořit...