Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Ahojte
Mesiac dozadu som kupil octavku ll 1.9 77kw 2010 BXE ako treti majitel...
Mala nainst.bluetooth parrot ck3100, pravdepodobne od prveho majitela, ktory uz ani nefungoval, tak som sa ho rozhodol vybrat z auta...
Vsetky kable a veci od toho nepotrebne som povyberal..posledny bol kabel od  mikrofonu ako je bocny airbeg u vodica, dal som dole aj krit od poistiek a tam som si vsimol vo vnutri pod volantom dalsiu kabelaz a nejake svietiace ledky, neviete co by to mohlo byt?
Este tu je skryty nefunkcny vypinac v lavom malom kastliku...
Predosly majitel ma o tom pri predaji informoval a usudil, ze je to bezvyznamne, ze to neriesil kedze auto v pohode po zapnuti a vypnuti vypinaca v pohode startlo....
Dakujem za kazdu radu a vopred sorry som len laik :)

IMG_20190421_102915-1920x2560.jpg

IMG_20190421_102925-1920x2560.jpg

IMG_20190421_102942-1920x2560.jpg

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Zdravím.  Mám takový menší problém. Mám Octavii 2 2.0tdi 103kw bmm PD s dpf a poslední dny si všímám lehkých vibrací za jízdy do kopce na 6.převodový stupěň cca v 80-100km/h. Není to nic hrozného, ale docela mě zajímá kde může být příčina. Auto je nepatrně hlučnější s vibracemi pod pedály. Moje první myšlenka byla jestli to třeba není převodovka, protože má najeto bez mála 290tkm. Předem děkuji za odpověď.