Přejít na obsah

Octavia II RS 2.0TDI 125kW nejde regenerace


Doporučené příspěvky

Zdravím. Octavia II RS 2.0TDI/PD 125kW, neproběhne regenerace. Auto bylo u pána v PL, který je považován za špičku v oblasti TDi motoru a ani jemu se nepodařilo auto opravit. Níže popíšu úkony, které byly provedeny.

1) Vyčištění filtru, výměna lambdy- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu.

2) Kontrola vaček, seřízení rozvodu- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu.

3) Výměna stávajícího filtru za nový + přehrání SW- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu.

4) Výměna stávající jednotky za novou- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu.

5) Kontrola žhaviček (ok)- neproběhne regenerace, auto spadne do nouzového režimu.

Jednotka diagnostikovaná pomoci dvou diagnostik, konzultace s firmou zabývající se DPF filtry, bez výsledku. Mechanik ještě hovořil o vstřikovačích, bohužel neměl možnost výměny na zkoušku. Problém je v tom, že jednotka po nějaké době vyvolá regeneraci filtru, ta nastane, ale kvůli nedosažení požadované teploty ve filtru, je regenerace ukončena a auto přechází do nouzového režimu. Nenapadá někoho něco, v čem by mohl být problém? Podotýkám, že pán mechanik není žádné "béčko" s těžkým srdcem předával vůz zpět s dodatkem, že s tímto se ještě nesetkal. Dík
 

Odkaz ke komentáři

Jake chyby to hlásilo opravdu nevím, musel bych zavolat mechanikovi.

Momentálně mám auto doma a je v nouzaku, svítí DPF a spirála.

DPF je originál, podotýkám tato závada nastala i při původním DPF. 

Jak zjistím jestli je chcipaci klapka ko?

Třinec

Odkaz ke komentáři
  • Ol@f locked this topic
Návštěvník
Toto téma je nyní uzavřeno, a proto není možné odpovídat.
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...