Přejít na obsah

RS 135kw ztráta oleje a chladíci kapaliny


Doporučené příspěvky

Zdarec ...jsem docela nervozní ,koupil jsem si Rso a po měsíci jsem dolíval chladící kapalinu která se mi ztrácí a nevím kam ,koukal jsem a vše je suché .No a za týden se mi rozsvítila kontrolka na olej a byl jsem na infarkt nikde jsem nic nenašel .....máte někdo takové problemy?    / to že to žere olej jsem se ted tady dočetl ......tak v tom nejsem sám 🙂

Odkaz ke komentáři

Každý turbomotor žere olej, to nemusí vůbec nic znamenat. Nenapsal si sem základní věci a chceš od nás rady? 

Jak je to starý? kolik to má najeto? jaký je stav chladící kapaliny? Jakou má barvu? jsou v ní cucky ? Byla někdy měněná?  Kdy byl naposledy měněný olej?  Jaký interval to jezdilo ? Je to v záruce ?

Jsou tu kluci, kteří hodně věcem rozumí, ale křišťálovou kouli tady nikdo z nás nemá...

Odkaz ke komentáři

Zakladne info pre @mertin.

Tento motor zere olej. Mne po 215tkm 1liter na 9-10tkm. Bezna vec niekomu viac niekomu menej.

Voda sa vo vacsine pripadov straca cez IC resp. Cez sanie ktore je namontovane na hlave. Vela ludi to uz menilo. Treba to vymenit zavcasu inak budes musiet cistit DPF ako ja. Cena opravy je za neoriginal diel cca 300€ a za origo diel 800€. 

Dalsia moznost miznutia chladiacej kvapaliny je cez tesnenie pod hlavu, cital som zatial o jedno pripade na tomto motore.

 

Inak asi si si potom vela info o octavii pred kupou nezistil ake ma problemy. Ak mas moznost tak od predajcu pozaduj opravu na jeho naklady, pripadne ho nasmeruj co si pozistoval o tych problemoch.

Odkaz ke komentáři
V 28. 2. 2020 at 20:25, header009 napsal:

Každý turbomotor žere olej, to nemusí vůbec nic znamenat. Nenapsal si sem základní věci a chceš od nás rady? 

Jak je to starý? kolik to má najeto? jaký je stav chladící kapaliny? Jakou má barvu? jsou v ní cucky ? Byla někdy měněná?  Kdy byl naposledy měněný olej?  Jaký interval to jezdilo ? Je to v záruce ?

Jsou tu kluci, kteří hodně věcem rozumí, ale křišťálovou kouli tady nikdo z nás nemá...

V 28. 2. 2020 at 20:25, header009 napsal:

Každý turbomotor žere olej, to nemusí vůbec nic znamenat. Nenapsal si sem základní věci a chceš od nás rady? 

Jak je to starý? kolik to má najeto? jaký je stav chladící kapaliny? Jakou má barvu? jsou v ní cucky ? Byla někdy měněná?  Kdy byl naposledy měněný olej?  Jaký interval to jezdilo ? Je to v záruce ?

Jsou tu kluci, kteří hodně věcem rozumí, ale křišťálovou kouli tady nikdo z nás nemá...

 

No já jsem trochu psal na rychlo sorry jinak je to 2014 výroba kapalina je čistá není tam olej ani v oleji není nic jinak chladící kapalina je čistá a to jsem i měnil nádobku za novou a je pravda když víčko nedotáhne tak se kapalina stráví velmi málo jak to dotahnu úplně tak se stráví podstatě vic.  Jinak najeto mám 196 tis

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...
V 2. 3. 2020 at 22:22, marfan napsal:

Zakladne info pre @mertin.

Tento motor zere olej. Mne po 215tkm 1liter na 9-10tkm. Bezna vec niekomu viac niekomu menej.

Voda sa vo vacsine pripadov straca cez IC resp. Cez sanie ktore je namontovane na hlave. Vela ludi to uz menilo. Treba to vymenit zavcasu inak budes musiet cistit DPF ako ja. Cena opravy je za neoriginal diel cca 300€ a za origo diel 800€. 

Dalsia moznost miznutia chladiacej kvapaliny je cez tesnenie pod hlavu, cital som zatial o jedno pripade na tomto motore.

 

Inak asi si si potom vela info o octavii pred kupou nezistil ake ma problemy. Ak mas moznost tak od predajcu pozaduj opravu na jeho naklady, pripadne ho nasmeruj co si pozistoval o tych problemoch.

Zdravim Ta @marfan

prosim vies mi zaslat link, alebo cislo dielu na to "IC /sanie, resp. diel ktory treba vymenit? Dakujem

Odkaz ke komentáři

Chladič resp. IC/sanie som kupoval odtiaľto cena išla hore ale stále lepšie ako 800€ v škodovke. https://www.dsauto.sk/sk/katalog/detail-tovar/chladic-turba/valeo/val-818265/1119785

A ešte som tam musel vymeniť aj tesnenie, ktoré sa odporúča vždy vymeniť. 

https://www.skoda-diely.sk/nahradny-diel/04l129717b-tesnenie-elring-32184.html

 

Po výmene už mám 30tkm a v pohode dolial som síce odvtedy niečo možno tak 0,1l ale to je dokopy nič čo predtým. 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...