Jump to content

marfan

OctaviaClub
  • Content Count

    51
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1 Neutrální

Recent Profile Visitors

1 305 profile views
  1. Skontaktoval som sa so Slovenskym distributorom znacky Yacco. Prebehlo par emailov s nim a uz som mu poslal objednavku na 5 olejov a cenu som zozaciatku ani nevedel. Poslal fakturu a bol som v nemom uzase. Tu ti davam screen z poslednej objednavky co som robil. No a posud sam ci sa mi oplati menit olej aj po 7-10tkm. Neviem ci ma nejakeho oficialneho distributora aj Cesko.
  2. Cena skoro dvojnasobna oproti tomu za kolko to beriem ja.
  3. Ja mám skúsenosť takú, že Shell spotreba ok, Castrol viac žralo, Liqui Moly to iste, Yacco spotreba OK. U mňa myslím, spotrebu tak 1l na 6-7tkm pri tom Castrole a Liqui Moly to zožralo 1l za 3-4tkm. Tiež mám vyskúšané, že síce nemám povolené dávať do motora oleje 5w-40 ale s týmto olejom na dialnici má menšiu teplotu ako s 5w-30. (rozdiel je 3-4°C). Preto cez leto som dával od Yacco VX 1000 FAP 5w40. Podľa skúsenosti sa DPF podobne plnilo ako s olejmi VW507.00 od Yacco Lube DE 5w30 a motor mal po dlhšej rýchlej jazde na dialnici hladší chod.
  4. Ja som dlhsie pouzival LiquiMoly len som zistil ze to nejak dost papa olej s tym olejom. Niekto mi doporucil Yacco a odvtedy pouzivam len tohto vyrobcu. Tiez to nakupujem priamo od distributora. Nikto by mi asi lepsiu cenu nedal. A kedze bravam na raz tak do 4-5 aut tak ma uz pozna. Vyskusal som od nich rozne druhy oleja. Ja mam sice predpisanu normu 507.00 ale cez leto tam davam VX1000 FAP 5w-40 a teploty na dialnici sa znizili. Aj spotreba oleja je na jednej urovni. Davam ho aj do Fabie co ma pridrete piesty, ma to uz 330tkm a zda sa mi ze zvukovy prejav je taky makks
  5. Ako pozerám tak aj ty používaš Yacco oleje. Tiež som spokojný. Jednak cenou a aj kvalitou.
  6. Mne to robilo pri 165tkm, mal som zašpinenú reguláciu s lopatkami. Dal som vyčistiť a odvtedy už 90tkm bez problémov. Treba tomu niekedy naložiť aj z nízkych otáčok aby sa poriadne hýbala regulácia.
  7. Ak máš kód motora CUNA tak by to mohol robiť aj prestavovač vačiek. Ak CUPA tak neviem, mne po výmene vstrekov dlhšie štartuje iba zriedka ale 7sekund to nie tak 3sek.
  8. ET29 je moc. Ja mám disky 8jx18 ET37 na pred Face Octavia 3 RS a v predu je to zarovno a do zadu by to chcelo ešte asi 7mm podložky aby to bolo ideálne. Rozmer 245/40/18 je bude asi vysoký. K tým diskom čo píšem hore mám povolený rozmer 235/40/18,235/35/18 a 245/35/18. Ale oproti ET51 je to aj tak podstatne krajšie.
  9. Dvojhmotu som mal tiež menenú ale to ti také vibrácie nespraví. Ešte nemám. Neni nejak čas teraz na to.
  10. Mne to robí na oboch RS. V najbližšej dobe budem meniť silentblok motora+prevodovky tak uvidím či to pomôže.
  11. Tá Octavia 3 nemala 1.6ku emisnej normy EURO6 ?? DPF má trochu spoločné aj s EGR, pretože diesle s emisnou normou EURO5 mali len nízko tlaké EGR, ktoré je namontované na DPFku a cez to EGR resp. chladič idú výfukové plyny až za DPF tým pádom by mala byť recirkulácia výfukových plynom relatívne čista a aj sanie by malo byť čisté. Cosby keď hovoríš že býva špinavé aj také sánie tak potom to asi až tak nefunguje.
  12. Kuknite sa do sánia na diesli v Octavia 3 a neuvidíte tam viac než trocha hnedý povlak, pokiaľ funguje DPF nemá tam byť nič resp. iba minimum. V O2 na diesloch to je horšie tak isto aj na priamovstrekových benzínoch tam je to extrém. Preto čas to vidím, že kto s benzínom nelieta ako šarkan tak skôr či neskôr bude riešiť karbon na ventiloch.
  13. Myslím, že nemám iné auto ako ostatný. Regenerácie po 350-500km záleží kde jazdím. S tým dokončením regenerácie, že som si ešte niečo pojazdil tak som spravil tak 5 krát takže zasa, že by som mal slúžiť autu ja to nieje tak. Bežne jazdím denne minimálne 100km takže to, že občas spravím veľa krátkych jázd tak to nevadí. Ja osobne keby jazdím na benzíne tak som na spotrebe 7-8l namiesto 5,5-6l nafty a pri ročnom nájazde 45-60tkm sa mi to oplatí. Ak by som mal mať aspoň rovnako výkonny benzín tak by to musela byť min. 1,8ička.
  14. Robím to iba vtedy ak sa mi chce inak kašlem na to a ešte sa mi za 80tkm nestalo, žeby mi vyhodilo kontrolku DPF. Aktuálne mám skoro 250tkm. Každému vyhovuje niečo. Ďalšie auto aj tak plánujem benzín nie kvôli výhodám, nevýhodam dieslu ale kvôli výkonu.
  15. Kto z vás čo tu napísali, že ako sa dlho zohrieva 2.0TDi v Octavia 3 má ten motor. Ja mám 2.0TDI 135kw v RS a aj pri -10 som mal po 10km 90°C voda 70°C olej. Auto kúri po 1km. Niekedy celý týždeň jazdím trasy do 10km a s DPF neni problém. Ak viem, že regeneruje tak sa ešte chvílku povozím. Bláboli ohľadom EGR je pri týchto motoroch pasé. Kazilo, zasieralo sa to na motoroch v O2/S2. V Octavia 3 to nieje problémom. Radšej naftu ako benzín ? To je otázka, obe majú pre a proti. 1.4ka je super o tom nieje pochýb spolahlivy, málo žerie má to dobrý výkon, ale je ich málo a ešt
×
×
  • Create New...