
marfan
OctaviaClub-
Content Count
58 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
2 NeutrálníRecent Profile Visitors
1 662 profile views
-
Zvlastnej skúsenosti ti môžem len povedať, že ak jazdíš ozaj športovo tak pouvažuj o kotúčoch z Golf 7 GTI TCR. Je to hlavne kvôli zvlneniu, pretože už som zvlnil Brembo, ATE, Zimmermany ďalšie budú origo čo sa dáva na toho Golfíka. Na octaviu 340mm kotúče ti určite budú stačiť.
-
No je to dosť hlavne keď niektorý mesiac spravíš 4tisíc km.
-
A kedy by to bolo toho 25. ?? Ak poobede tak by som sa tiež pridal. @tomiq07 už ste mali nejaký tréning na ľade aj ??
-
Ja som tam napr dal G12+ a aj po troch rokoch je chladiaca kvapalina pekná číra ružová ako nová. PS: Ja som myslel, že ako vyriešiš problém so spotrebou oleja. Pretože mám nejaké indície ako by sa to dalo vyriešiť na stálo, len zohňať v mojom okolí nejakého mechanika čo by sa na to dal.
-
Možno len to, že robíš tým videám fakt reklamu. Vytvor si vlastné vlákno o aute a tam to všetko postupne dávaj. Som zvedavý ako vyriešiš tú spotrebu oleja. DPFko zvyčajne býva zaplnené nie tak olejom ale sadzami pri 135kw je bežné že pri 190-200tkm už treba vyčistiť DPF.
-
Ak nebudeš meniť turbo za väčšie tak ti pomôže max tak priepustnejší filter. Problémom celého dieslu je zátka vo výfuku alias DPF filter, potom sa narazí na limit turba, potom na limit čerpadla, potom na limit hlavy a potom na limit vstrekov. Podľa mňa na tento diesel to nemá zmysel dávať.
-
Si mohol povedať ja mám od servisu ešte nenalepené strieborné nápisy......asi to tam ani nedám. Kam chodíš na geometriu ?? Musím behnúť, pretože po výmene tlmičov mi to ide do prava.
-
Skontaktoval som sa so Slovenskym distributorom znacky Yacco. Prebehlo par emailov s nim a uz som mu poslal objednavku na 5 olejov a cenu som zozaciatku ani nevedel. Poslal fakturu a bol som v nemom uzase. Tu ti davam screen z poslednej objednavky co som robil. No a posud sam ci sa mi oplati menit olej aj po 7-10tkm. Neviem ci ma nejakeho oficialneho distributora aj Cesko.
-
Cena skoro dvojnasobna oproti tomu za kolko to beriem ja.
-
Ja mám skúsenosť takú, že Shell spotreba ok, Castrol viac žralo, Liqui Moly to iste, Yacco spotreba OK. U mňa myslím, spotrebu tak 1l na 6-7tkm pri tom Castrole a Liqui Moly to zožralo 1l za 3-4tkm. Tiež mám vyskúšané, že síce nemám povolené dávať do motora oleje 5w-40 ale s týmto olejom na dialnici má menšiu teplotu ako s 5w-30. (rozdiel je 3-4°C). Preto cez leto som dával od Yacco VX 1000 FAP 5w40. Podľa skúsenosti sa DPF podobne plnilo ako s olejmi VW507.00 od Yacco Lube DE 5w30 a motor mal po dlhšej rýchlej jazde na dialnici hladší chod.
-
Ja som dlhsie pouzival LiquiMoly len som zistil ze to nejak dost papa olej s tym olejom. Niekto mi doporucil Yacco a odvtedy pouzivam len tohto vyrobcu. Tiez to nakupujem priamo od distributora. Nikto by mi asi lepsiu cenu nedal. A kedze bravam na raz tak do 4-5 aut tak ma uz pozna. Vyskusal som od nich rozne druhy oleja. Ja mam sice predpisanu normu 507.00 ale cez leto tam davam VX1000 FAP 5w-40 a teploty na dialnici sa znizili. Aj spotreba oleja je na jednej urovni. Davam ho aj do Fabie co ma pridrete piesty, ma to uz 330tkm a zda sa mi ze zvukovy prejav je taky makks
-
Ako pozerám tak aj ty používaš Yacco oleje. Tiež som spokojný. Jednak cenou a aj kvalitou.
-
Mne to robilo pri 165tkm, mal som zašpinenú reguláciu s lopatkami. Dal som vyčistiť a odvtedy už 90tkm bez problémov. Treba tomu niekedy naložiť aj z nízkych otáčok aby sa poriadne hýbala regulácia.
-
Ak máš kód motora CUNA tak by to mohol robiť aj prestavovač vačiek. Ak CUPA tak neviem, mne po výmene vstrekov dlhšie štartuje iba zriedka ale 7sekund to nie tak 3sek.
-
ET29 je moc. Ja mám disky 8jx18 ET37 na pred Face Octavia 3 RS a v predu je to zarovno a do zadu by to chcelo ešte asi 7mm podložky aby to bolo ideálne. Rozmer 245/40/18 je bude asi vysoký. K tým diskom čo píšem hore mám povolený rozmer 235/40/18,235/35/18 a 245/35/18. Ale oproti ET51 je to aj tak podstatne krajšie.