Přejít na obsah

Diagnostika


Zmijak4

Doporučené příspěvky

Proc chces tu regeneraci ?

Jak to mame chapat ze mas vypnutou kontrolku motoru ? Jak jsi na to prisel ?

Pokud ji mas opravdu poresenou softverove at nesviti,tak zase jedine nekdo kdo umi nahrat do jednotky original soft co tam patri.

Mas Cina klon,tak se nediv,muze tam byt nejake nesrovnalosti. Pokud se to spoji,tak neres jestli je tam 2,0 misto 1,9 psane.

Odkaz ke komentáři
před 6 hodinami, maros napsal:

Proc chces tu regeneraci ?

Jak to mame chapat ze mas vypnutou kontrolku motoru ? Jak jsi na to prisel ?

Pokud ji mas opravdu poresenou softverove at nesviti,tak zase jedine nekdo kdo umi nahrat do jednotky original soft co tam patri.

Mas Cina klon,tak se nediv,muze tam byt nejake nesrovnalosti. Pokud se to spoji,tak neres jestli je tam 2,0 misto 1,9 psane.

Regeneraci chci zkusit protoze za 1800km se mi jeste nezapnul tak jsem to chtel pročistit.

 

A druha vec prave ze se nepripoji a muj motor na jiny treba na bjb ano ale na bls ne a jeste k te kontrolce jak se dostanu do jednotky pres jinou dia tal mi tam pise ze kontrolka motoru mil je vypnuta 

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

na delphi navolit vyhladanie vsetkych jednotiek, a uvidis co ti najde.

a s tou kontrolkou to je v poriadku, ona rj ti len hlasi ze nezapla kontrolku- nebol dovod.

predpokladam ze pri zapnuti zapalovania sa ti ta kontrolka rozsvieti a po starte zhasne-spravne?

este k tej regeneracii, rj ju spusta aj preventivne ale len ak ma splnene podmienky, nespostenie moze mat teda viac pricin.

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
    • Dveře, jako že plech určitě stejný, ostatní věci jako zámek, spouštění okna a řj už mohou být jiné. Ale to se přehodí.
×
×
  • Vytvořit...