Přejít na obsah

rolandt

Uživatelé
  • Počet příspěvků

    15
  • Registrace

  • Poslední návštěva

Návštěvy profilu

Návštěvy profilu jsou zakázány a nejsou zobrazeny ostatním uživatelům.

rolandt's Achievements

0

Popularita

  1. ahoj,poprosim vysvetlit jak to presne myslis-dekuju

    co a jak pejmenovat

     

  2. rolandt

    O2-FL HF BURY

    premenovat czc na tu nemcinu a pri navoleni nemciny budes mat v skutocnosti cestinu.
  3. predpokladam spravne ze sa aj odomkne auto pri tom otvoreni okien? mozes mat skrat na vodicoch, a najskor v prechode kufrovych dveri.
  4. rolandt

    Otacky

    otacky sa ti dvihnu preto lebo sa spustili ventilatory a rj sa snazi vyrobit prud pre ne. hladaj chybu vo ventilatoroch, ich riedeni, teplote motora, climatizacii. najlepsie pomocou diagnostiky
  5. diagnostikou zistit stav climatroniku-hlavne kontrola klapiek a chybovych kodov- malo by sa objavit chyba teplotnej klapky vodica
  6. oni chyby asi citali ale nic tam nemuselo byt. ak je zavada na takom mieste co sa rj nekontroluje- priklad cerpadlo paliva v nadrzi........
  7. rolandt

    Diagnostika

    na delphi navolit vyhladanie vsetkych jednotiek, a uvidis co ti najde. a s tou kontrolkou to je v poriadku, ona rj ti len hlasi ze nezapla kontrolku- nebol dovod. predpokladam ze pri zapnuti zapalovania sa ti ta kontrolka rozsvieti a po starte zhasne-spravne? este k tej regeneracii, rj ju spusta aj preventivne ale len ak ma splnene podmienky, nespostenie moze mat teda viac pricin.
  8. kontrola vstrekovacov najskor prepustaju, divne je ze to startuje normalne, teply motor po odstavke niekolko minut by mal startovat tazko.
  9. napajanie pristrojovky- tam je immo a preto ide len par sekund
  10. 15, x, aj s su napatia spate so spinacou skrinkou, zatial ich vymaz, a ak sa budu opakovat bez toho aby si na nieco sahal, tak potom riesit. mozu to byt stare hlasky ktore si rj pamata zo skorsich manipulacii. zatial nic nemen.
  11. rolandt

    tempomat

    kamarat asi diag prilis nerozumie, po pripojeni vagu pozri prihlasenie, v prvom riadku pravom okne je prve pismeno G tak je tempomat aktivovany, ak tam G nieje treba aktivovat.
  12. nepodcenoval by som hlasky, immo nizky signal kluca, moze byt sposobene kontaktom na konektoroch citacieho kruzku alebo pristrojovky. komunikacia komfortky moze byt sposobebe polamanym alebo dokonca skratom vodicov na prechodoch do dveri. riesit cim skor samo sa to neopravi, bude sa to zhorsovat.
  13. na zaklade chybovych kodov pozri data a hladaj nezrovnalosti, ta diera v sani moze byt pravda, ale aj tlak paliva.
  14. skus polamane kabliky v prechodke do vodic.dveri.
  15. tieto problemy byvaju sposobene polamanymi bablikmi, a uhnitymi zvarmi, vlastna skusenost, mal som sice ine problemy ale vacsinou to boli uhnite ultrazvukove zvary, tie najst je dost makacka, podla schemy a farby izolacie prepichujem izolaciu a meram bez zataze potom pod zatazou, a ked je velky rozdiel tak zvar je niekde medzi.
×
×
  • Vytvořit...