Přejít na obsah

Octavia 1.9tdi 66kw agr


Doporučené příspěvky

Zdravím mám takový problém když jedu kolem 120km/h nebo cca 3500 otáček mi auto padne do nouzového režimu a po chcípnutí a znovu nastartování to zase jede normálně dokud to zase nedosáhne těch otáček a třeba na rychlosti 1,2,3 to můžu vytočit klidně až na 4500 otáček a nic a jen co tam 4 nebo 5 tak při vyšších otáčkách to padne 

Odkaz ke komentáři
V 30. 7. 2020 at 7:04, Daniel Steinlauf napsal:

Turbo jsem nedávno měnil a regulace byla dobrá 

Davals repas nebo nový ?

Pokud repas hledej problém v tom co sem psal 

 

před 5 hodinami, borlan napsal:

Nejsem extra oborník - AGR snad nemá stavění lopatek, tj. nemůže zatuhávat regulace turba...nebo se pletu? Tento problém pronásleduje mne s ALH...co?

Do roku 2000 by měl bejt obtok a po roce 2000 naklápění

Cituji:

Rok 2000 znamená kromě faceliftu i příchod poslední dieselové novinky pro Octavii I. Šlo o motor 1.9 TDI opět s výkonem 66 kW. Tato jednotka vydržela v první generaci Octavie až do konce výroby a dokonce pak ještě další dva roky přesluhovala u verze Tour. Odstavil ji až požadavek na emisní normu Euro 5. Opět jde o spolehlivý motor, turbodmychadlo má v tomto případě naklápěcí lopatky.

Odkaz ke komentáři

pavel71 - aha, já doteď myslel, že AGR právě značí pevné lopatky a ALH naklápěcí. Takže to byla jen shoda okolností, že výrobce dával do AGR pevné a do ALH naklápěcí...a od jistého roku to pak změnil-vylepšil (toť otázka?). Čili teď se dozvídám, že značení motoru (AGR,ALH...) nijak nesouvisí s tím jestli je tam turbo pevné nebo naklápěcí, ale jak se rozhodoval v průběhu let výrobce a dával do všech typů motorů...

Já měl při shánění auta jednoduché (zřejmě nepříliš správné) info, že 66kw má pevné lopatky a 81kw naklápěcí. Protože jsem chtěl pevné tak jsem koupil 66kw a ejhle překvapení - mám taky naklápěcí (rv04). Usoudil jsem, že od nějakého roku dávali i do 66kw naklápěcí (a doteď jsem si mylně myslel, že se právě objevilo označení ALH, při nákupu jsem nějak značení motoru kromě 1.9tdi nesledoval). Kdybych to tušil, tak jsem šel pochopitelně do 81kw...

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...