Přejít na obsah

Š. Octavia II 2.0 tdi rs


Doporučené příspěvky

Zdravím všechny fandy české automobilky.
Jdu si pro názor, jelikož jsem si po prvé v životě pořídil první Škodu - konkrétně Škoda Octavia Combi II 2.0 TDi RS / 125 kW / motor CEGA / rok 08-2010, najeto 202000 km

Tak by mně zajímaly Vaše názory, poznatky, zkušenosti s tímto modelem. Na co si dát pozor atd. Jediné čeho se bojím je DPF a následná SME a STK, jelikož koncovka výfuku je už zanesená sazemi, ale nemohu tvrdit že auto má zvýšenou kouřivost, studené starty OK, s autem jsem zatím najezdil cca 800 km a proběhla pravděpodobně 1 pasivní regenerace (zvýšené otáčky motoru ve volnoběhu, zapnutý ventilátor sahary, vyšší teplota výfukových plynů) takže jsem to vzal na dálnici, kde jsem mohl jet trošku svižněji (2600 ot./1min, na 6q po dobu cca 20 min) po zastavení se pak volnoběh ustálil okolo normální hodnoty a to cca 760 ot/min... Motor, respektive turbodmychadlo nechávám po ostřejší jízdě "dochlazovat" minimálně minutu až 2 min. 
Snažím se i tankovat paliva s nejmenším procentuelním podílem FAME, tzn soustředím se převážně jen na prémiová paliva. Většina, na sobě nezávislých zdrojů mi potvrdila že ČS ze sítě Čepro a.s (EuroOil) jako jediná prodává diesel jak obyčejnou naftu a tu prémiovou s 0% FAME (všechny moje předchozí auta byla benzinová).

Odkaz ke komentáři

mám najeto 317k km a čistý koncovky taky nemám, ty budou čistý tak do 150k km si myslim. na emisích naprosto bez problémů jak před dieselgate tak i po přehrání sw. zatim jediný co zaklepalo byla dvouhmota na 270k km. Motor po chipu na 152kW 430NM, najeto už 40k km, minulý měsíc úprava sw DSG.
ji ještě si vzpomínám odešla lambda sonda. jinak klasika spotřebka. jo ještě odcházejí klimakompresory ale to platí pro všechny O2.
Nafty sem si vyzkoušel u nás v okolí a třeba Verva diesel mi nesedí, auto dlouho regeneruje a celkem kouří (asi malá výtoč této nafty). Takže tankuji KM Prona Diesel Pro Plus a za mě top. Motor resp turbo se snažim dochlazovat klidnou jízdou ale ne vždy to výjde takže pak nechám chvilku stát. Olej a filtry měnim po 10k km (předepsáno 30k km) a v DSG po 50k km (předepsáno 60k km)

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...