Přejít na obsah

Žlutá kontrolka motoru


Doporučené příspěvky

Ahoj,  mám rok a půl Octavia 1 combi 1.6 mpi/75kW/BFQ/2004, nájezd cca 137k, jestli to nebylo přetočené. Za mne cca 20k km  A dnes večer ve tmě při jízdě a následně pak při startování na pozici 1 (a pak při jízdě) po otočení klíčem, zůstala svítit kontrolka elektroniky motoru a hláška Abgass Werkstatt - "spaliny/dílna". Něco jsem tu pročetl, tak to může být dost věcí. Přišlo mi poslední dobou, že autí maličko pocukáva při rozjezdech u 1 a přechodu na 2 a musím mít techniku o dost lepší... Zkusil jsem mrknout na motor při chodu, ale nevšiml jsem si ničeho nikde a auto jede normálně, ale nejsem auto mechanik, tak podle zvuku nepoznám asi nic. Někomu auto jede na 3 válce? Jak poznám?

Nedávno jsem na autě nechal dělat rozvody, sám jsem měnil čidlo teploty motoru, a naposledy olej. filtr a olej. Výměna Shellu HX7 na Total 7000, vzduch filtr u motoru, cca 500km zpět.  Problém s kontrolkou se objevil až teď. Když auto ještě nic dřív neukazovalo, zkusil jsem ho cca měsíc zpět stejně nahodit na tu oranžovou krabičku a vyjely z toho tyhle kódy:

16514. řada vlců 1-sonda 1: chyba v el. obvodu.

16520. řada válců1-sonda 2: chyba v el. obvodu -

   (obě lambdy ko? Jakto, že nic nesvítilo předtím?)  Jak poznám jestli je možnost udělat flash na novější firmware pro šetrnější práci s Lambdami?

17925 hlavní relé (j271): chyba v el. obvodu (huh?)

19891 regulace běhu naprázdno: otáčky nad zadanou hodnotu

    Zkusil jsem  teď nastartovat auto při té otevřené kapotě pro ujištění nějakých divností. Po nastartování chvilku na 1k otáčkách, pak to kleslo na cca 750 (jak je normál asi), ale po chvílce to vyskočilo zas na 1k. Je to tak ok, nebo to vypadá, podle toho, co jsem načetl, na zašpiněnou klapku ready na vyčištění.

16354 řada válců1: ****odměřování paliva , chybná funkce - screenshot obsahuje odlesk, nevím, co bylo to první slovo...