Přejít na obsah

Škubání motoru 2.0 103kw cfhc


Doporučené příspěvky

Zdravím, prosím o radu 
Při jízdě mi auto začalo při přidání plynu škubat tak že se stím nedalo jet dál a musel jsem to odstavit

Nedávno se mi stalo že motor spadl do nouze a rozsvítila as kontrolka žhavení
Diag ukázala sporadickou závadu Egr
Nicméně to se od smazání neobjevilo a tento problém je bez jakékoli aktivity na budících 

 

Motor 2.0 tdi 103kw CFHC
2012 rv 255xxx km

Děkuji za všechny rady/zkušenosti

Odkaz ke komentáři

Teď jsem EGR řešil. Začalo to závadama provázející kontrolka žhavení (motor v nouzáku) po načtení závada otevření klapky jiná hodnota očekávaná než skutečná. Tohle se mi stávalo cca 2,5k km, někdy co 200km, někdy to vydrželo i 900km. Pak se  mi stalo že po přidání plynu přišlo škubání motoru (spíš dušení), ale na volnoběh OK. Povedlo se mi to rozkejchat přidáváním plynu u stojícího auta až se najedou zjevil oblak dýmu a motor držel bez problémů 2500ot. Najel jsem dalších cca 500km a to mi začal opětně škubat až dokonce chcípnul. Donutit ho činosti trvalo cca 5 startů, pak jsem byl schopen po postupném přidávání a následném dýmovém oblaku dojet asi 20km domů. Načtení ucpaný EGR. No poslední cesta byla v úterý do servisu, kam jsem naštěstí dojel a druhej den účet plakal. Teď snad budu mít pokoj. Najeto 228k km

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Tak na geometrii nezjistí vůli v čepech nebo tyčkách řízení...  Možná by bylo lepší zajet do jiného servisu, kde ví co dělají. Odhalit vůle v řízení a celkově na částech nápravy by měl být základ! 
    • To mne bohužel nenapadlo.. tipoval sem to na ty čepy jelikož sem to auto nedávno kupoval. Také je mi divné že mechanik na geometrii nic špatného nezjistil, řekl jen že geometrie je ok já sedl do auta a žádná změna..krom té geometrie sem mu předem zmiňoval i tu vůli řízení.. 
    • Ahoj, často je i vůle v tyčkách řízení, tak je dobré měnit s čepy i tyčky. To by měl ale dobrý mechanik zjistit ještě před opravou! 
×
×
  • Vytvořit...