Přejít na obsah

Nechcípl motor


LadikRS

Doporučené příspěvky

Máma o víkendu řešila problém na ALH 2005. Auto nastartovala a chvíli ji blikalo žhavení (prý pohasínalo a rozsvicovalo se pomalu), ale pak to ustálo a dobrý, s autem bez problému dojela, kam potřebovala. Zde chtěla vypnout motor, vypnula klíček a vyndala ho, ale motor běžel dál. Zkoušela několikrát vyndat/zandat klíček a nic. Po pár minutách se motor najednou vypnul. Když potom později nastartovala, začala ji diskotéka na přístrojovce. Blikaly 4 kontrolky. Pamatovala si kontrolku dobíjení, žhavení a immobilizéru, čtvrtou už neví. Pak už v autě vše fungovalo a tváří se, že je vše v pořádku.

Přes víkend u ní hodně pršelo, tak mě napadá, jestli se někam nedostala voda. Máma měla ještě myšlenku, že na klíči od auta měla další klíče. Tak je sundala a pak prý dobrý, ale řekl bych, že to byla spíše náhoda.

Včera jsem kouknul na VAG a zde jsou chyby. Nenapadá vás něco? Ten zámek mi je jasný, je tam vadný mikrospínač, o tom vím. 

Citovat

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer 
            P1570 - 35-10 -  - Intermittent

01044 - Control Module Incorrectly Coded 
            000 -  -  - Intermittent
00668 - Supply Voltage Terminal 30 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
01314 - Engine Control Module 
            004 - No Signal/Communication - Intermittent

00667 - Ambient Temperature Signal 
            30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent
01176 - Key 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

00849 - S-contact at Ignition/Starter Switch (D) 
            25-10 - Unknown Switch Condition - Intermittent
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

 

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...