Přejít na obsah

Svítí EPC + žlutá kontrolka kontrolka motoru + závada start/stop systému (1.4TSI G-TEC, Octavia 3, r.v. 2014)


balaram

Doporučené příspěvky

Dobrý den,

prosím o radu a pomoc.

Mám auto: Octavia 3 CNG, r.v. 2014, 1.4 TSI G-Tec, lift back

Závada: Před několika dny se mi během jízdy z ničeho nic rozsvítila kontrolka EPC a motor omezil rychlost na asi 30km/h a 1500ot/min. Kontrolka motoru ještě nesvítila. Zároveň na maxi dotu vyskočilo: "závada systemu start/stop".

Protože jsem měl tuto zimu občas problémy se startováním auta a autobaterie je ještě z výroby, tak si říkám, zda to není autobaterii. (Objednal jsem novou, zítra ji budu měnit.) Když jsem vypnul auto a nastartoval znovu, EPC již nesvítilo a motoru se vrátil plný výkon. Dojel jsem tedy asi 10km v pohodě domů.

 

Následující den jsem jel cestu do práce cca 2km bez problémů. Při cestě z práce se ale opět rozsvítilo EPC, na maxi dotu stálo "závada systemu start/stop" a omezil se výkon motoru na stejné hodnoty jako předtím. Vypnout a nastartovat motor, už ale před rozsvícením EPC a omezením výkonu motoru nepomohlo a navíc se objevila žlutá kontrolka motoru.

Udělal jsem si výpis z řídící jednotky. Log přidávám do přílohy.

 

Děkuji za všechny rady a pomoc.

 

PS: když jsem si dnes vyjížděl logy, tak mě překvapilo, kolik je k tomu dalších chyb . Dokázal by se na to někdo podívat a zhodnotit, zda to jsou reálné chyby, které by se měli řešit? Protože ja zatím nic kromě té EPC kontrolky a slabší baterie v zimě nepozoruji.

Je tu případně někdo, ke komu bych s tím mohl dojet na opravu? 

Jsem z Prahy.

Děkuji moc a moc!!!!

 

 

LOG.docx

Upraveno uživatelem balaram
Odkaz ke komentáři
  • balaram changed the title to Svítí EPC + žlutá kontrolka kontrolka motoru + závada start/stop systému (1.4TSI G-TEC, Octavia 3, r.v. 2014)

Baterku jsem dnes vyměnil a nepomohlo to.

 

Zároveň zmizela žlutá kontrolka motoru.

 

Když auto nechám přes noc "odpočinout", tak ráno jde nastartovat a ujet cca 5km bez problému a bez chyb na přístrojové desce. Po 5km se  ale opět rozsvítí žlutá kontrolka EPC a s tím se velmi omezí rychlost a otáčky motoru. 

 

Takto už to jde 2 dny po sobě.

Upraveno uživatelem balaram
Odkaz ke komentáři
  • o 11 měsíců později...
  • o 2 měsíce později...
  • o rok později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...