Jump to content

Rada nad zlato


Recommended Posts

Zdarec .mám prosbu po výměně motorového oleje, mi začala blikat červeně kontrolka .. tlak oleje .za studena. Nebliká  ,po zahřátí , začne blikat, diagnostika nic neříká,obě olejová čidla nové jak hladinové tak tlakové .byla provedena kontrola olejového koše +čerpadla bez závad .kontrolka vždy bliká při 1500 otáček při sepnutí turba prosím o radu. S pozdravem rudi.ps jeto Octavia 2rady16.77kw.tdi

Edited by Rudolf Petričák
Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ahoj. šťastný to chlapec.   Vyměněno: - rozvody, upevňovací šroub kliky, těsnění, olejový filtr, motorový olej, vodící rolka, drážkový řemen, elektromagnet N205, držák pro uložení vačkových hřídelí (původní už neměl sítko a byl vydřený kolem ventilů), elektromagnetický ventil časování vačkové hřídele.   Chrastivý hlasitý zvuk v nízkých otáčkách (hlavně při přidávání plynu) při zahřátém motoru stále přetrvává. Mechanik zjistil vůli mezi vačkovou hřídelí sání a jejím "ozubeným kolem" (omluvte můj neodborný popis dílu).
    • Ahoj já měl podobný problém a u mě se to vyřešilo výměnou rozvodů + poškozených dílů.
×
×
  • Create New...