Přejít na obsah

Problém s motorem (chyba zapalování 1. a 4. válec)


Doporučené příspěvky

Ahoj, cca rok a půl řešíme problém s motorem Octavia II 1,6MPI 75kW. Občas se stane, že motor při jízdě ztratí výkon a jede jakoby na 3 válce. Po vypnutí motoru a opětovném nastartování problém zmizí. Dříve se stávalo občas (cca 1x za měsíc), nyní je problém častější. Po výskytu problému často zůstávají svítit 2 oranžové kontrolky - kontrolka motoru a ESP. Později po další jízdě zhasnou. V servisu na diagnostice se neustále objevuje chyba zapalování 1. a 4. válce. Pokud problém nenastane, motor jede naprosto v pořádku, bez cukání apod.

Byly provedeny tyto servisní úkony:

- výměna všech kabelů ke svíčkám

- výměna svíček

- výměna vstřikovače na 3. válci (údajný problém s plněním paliva 3. válce)

- výměna cívky - problém se nevyřešil, auto jelo pořád špatně, tam ale mohl být problém se vstřikovačem, poté cívka demontována (mechanik zkusí znovu výměnu)

Včera se mi podařilo natočit chod motoru s problémem při volnoběhu - viz https://photos.app.goo.gl/S63miZKS3ynhr6Tz5

Nemáte prosím někdo tip kde by mohl být problém? Neustále platím diagnostiky v servisech a všude mi říkají, že je aktuálně vše v pořádku a pokud se závada neprojeví přímo, neumí ji řešit.

Díky za pomoc.

Lukáš

Odkaz ke komentáři
  • o 2 měsíce později...

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...