Přejít na obsah

Nereaguje na plynový pedál


Doporučené příspěvky

Octa 4x4 1.9 TDI PD 74 kW. Nereaguje na sešlápnutí plynu, bliká kontrolka žhavení, samovolně se zvednou otáčky na cca 1200. Závada se projevuje velmi často, někdy stačí vypnout zapalování, někdy to trvá i dny, počasí na to nemá vliv. Plynový pedál je v pořádku, předpokládám problém v kabeláži. Prosím o radu, kudy a kam je vedena kabeláž od plynového pedálu, kde (pokud) jsou konektorové spoje kabelových svazků a jestli musím něco rozebrat pro přístup k vedení. Díky. J

Upraveno uživatelem HonzaJJ
Odkaz ke komentáři
před 2 hodinami, pavel71 napsal:

Nebudou jen v konektoru zoxidovany či za ty léta vytahany kontakty ? Skusil bych vzit jehlu a naohejbat je 

Kouk bych i do konektoru řj motoru zda tam neni oxidace 

Konektor u pedálu je OK, do ŘJ taky, podezírám kabel, někde musí být přece nějaký spoj, prostup z kabiny... Elektrika není složitá, ale kudy to vede, abych to mohl zkontrolovat a nerozebíral zbytečně co nemusím.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...