Přejít na obsah

18 alu


ritorezky

Doporučené příspěvky

čawes kluci,

přemyšlim nad kolama,volba pada na 17" 215 45+sniženi -35mm a nebo 18" 225 40 + nevim kolik sniženi???aby to nevypadalo jak allroad?ET by bylo 35,

a chci se ješte zeptat na komfort jizdy na tech 18alu,mam motor 132kw takže vykonu je dost spotreba me taky nezajima hlavne ten komfort nech to neni kostitras,vim že 17alu co še tyče komfortu pohoda jen nevim jak na tech 18,a ješte jedna vec co na to zelenači 18ALU na okte??? nekdo zkušenosti ???diki moc

Odkaz ke komentáři

pry je rozdil mezi 17" a 18" minimalni, tam bych se toho nebal :lool: no a co na to policie? Na silnici pri bezny kontrole nic, ale pokud to nebudes mit v technicaku, tak je ti jasny, ze neprolezes STK a nedej Boze, kdyby se stala nejaka vaznejsi dopravni nehoda, tak by sla automaticky vsechna vina na tebe :palec:

Odkaz ke komentáři

jo, vypada to divne, pokud mas kola a nemas snizeno :palec: ale to je kazdyho vec. Tak jako podvozek bude odchazet rychleji, to pak zalezi na kvalite cest atd, neda se na to objektivne odpovedet. Taky zalezi na tvym stylu jizdy, vis jak... ale teoreticky budou ty veci odchazet rychleji, s tim se musi pocitat.

 

no, s tou STK bych tomu zas tolik neveril, nebude dlouho trvat a tohle kamaradickovstvi skonci, Cech proste nevi, kdy ma dost :palec: a spis nez STK bych se bal toho denniho provozu, tam by si mohl mit veliky problemy s pojistovnou. Kdyby mne se neco stalo a videl bych, ze tam ma na aute nekdo neco, co tam nepatri, tak to necham proverit, pak by se dely veci :lool:

 

kdyz kola, tak jedine s typovym listem

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři

muzes snizovat jak chces... 10 mm nebo klidne 70 mm, tam je to podle toho, s cim si potom troufnes jezdit :lool: ja mam na 17" snizeni 40/40 a pujdu jeste niz

 

edit: ja byt tebou, tak se bojim :palec: vim o pripadu, kde kvuli tomu tahaji kluka po soudech

 

edit2: seriovy podvozek myslis co? Normalni tlumice? Tam se udava maximalni snizeni tech 40 mm, potom uz se ten tlumic nici. Takze v tomhle rozpeti muzes auto posadit dolu a je jedno, jestli mas 16" nebo 18", protoze kolo zustava porad stejne "vysoky".

Upraveno uživatelem houmik
Odkaz ke komentáři

No kamo ber to tak, jak jsou silnici u Vas, jak to ctu tady, vidim ze mate silnici v pr...tak nevim...ja mam 16'' na ty nasi silnici, a je to tak tak, bal jsem se abych dal 17'', noo rikam je to o tom jake jsou silnici u Vas, jako to urice neudela dobre podvozku na 18'' a pri tom silnici v pr...no taky zalezi na tom, jak clovek jezdi s'tim, jestli sere na to ze ma 18'' a prez retardeh jezi bez brzdeni tak to normalne neudela dobre.

Odkaz ke komentáři

Pokud je pro Tebe jízda na 17" pohoda,ta se 18" neboj,rozdíl je zanedbatelný.Při ET 35 můeš snížit tak jako u menších průměrů kol.Nic Ti na podvozku nijak závratně rychle odcházet nebude.S pojištěním při nehodě je to diskutabilní,automaticky viník určitě nebudeš,ta kola by musela být v přímé séuvislosti s nehodou,soudní anabáze by Tě asi čekala.Neriskoval bych a koupil kola,která jdou zapsat a máš pokoj.

Odkaz ke komentáři

Kurňa jedna věc mi pořád nejde do palice :)

 

Proč auto na větších ráfcích s použitím příslušných pneu (např. ráfky 17" + pneu 225/45 R17 nebo ráfky 18" + pneu 225/40 R18) při ponechání sériového podvozku vypadá opticky jako koza nebo offroad, když celkový průměr kola je +- nějaký mm stejný a tudíž se nezmění ani světlá výška ani vzdálenost hrany blatníku od kola...?

 

195/65 R15 vs 225/45 R17 - rozdíl v celkovém průměru kola 0mm

195/65 R15 vs 225/40 R18 - rozdíl + 2mm

Odkaz ke komentáři
mam motor 132kw takže vykonu je dost

 

prave že mam 1.8T ale 110kw! a mam tam normalka 205 50 R17 89W na rafcich 7Jx17 ET 38.

a určite to neni dopsani.

Tak já teda nevím... Buď nevíš co píšeš, nebo já nevím co čtu...Nebo se někdo s tím chipem dobře trefil.

Jinak je to určitě přesně jak píšou kluci. Holt auto z boleslavy.

Odkaz ke komentáři
  • o 2 týdny později...

Zdravím,

 

tak si to tak pročítám a mám též dilema. Chci 17 či 18 tky a mám vybraný dotz hanzo:

 

8x17 ET32 nebo 8,5x18 ET32,

 

ale už mám trochu snížený auto spojlerama, tudíž nevím zda si mohu dovolit další snížení např o 35mm pružinama? :(

 

A druhá věc je ta, že opravdu netuším jaký na to obout kola aby to nevypadalo špatně. :D

 

Dík za radu a za zkušenosti

 

A ještě dotázek - nemáte někdo nějaký foto, abych si mohl alespoň představit trochu 18tky na Octavě? Dík

post-4406-1278700325_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři

Krásný to kolečka. Tak to by se mi přesně líbilo a hlavně by to bylo dokonalý. O kolik se Ti celkově snížilo auto? Protože už takhle si občas škrtnu na těch velkých hupech, pokavaď jedu přes něj více jak 20km/h. Ten plast by nebyl problém. Mám vybraný buď Michelinky sport nebo Dunlop Sport. A trošku nechápu - doporučuješ šípový vzor nebo normální?

Ještě mě tak napadlo co to snížit jen v předu? Vůbec netuším jak by to vypadalo. A máš to na 8,5x18 ET32???

Odkaz ke komentáři

Jak jsem psal,snížení je 35/35.

S tím vzorkem asi tak,první obutí jsem měl 2x Conti asymetrický a 2xMichelin šípový.Po obutí bylo vidět pouhým okem,že šípový jsou víc natažený,Po změření byly asi o 10 mm užší.Oboje byla samozřejmě 225/40.

Ano jsou to 8,5: a ET 32. ET 35 by bylo ideální,bohužel se nedělá.

Snižovat jen vepředu by asi nebylo ono :(

Odkaz ke komentáři

To vím takhle jsem to nemyslel. Mylím to tak - řekněme, teď mám přední nárazník u kola od země 16 cm, dát tam ty kola + snížené pružiny 35/35 - tak by mě zajímalo jestli zůstane výška toho nárazníku stejná od země či půjde dolů? Jj koukal jsem a ET35 se nedělají. Teď možná budu vypadat jak hlupák, ale co to přesně znamená to ET? Je mi jasné, že je někde něco o kousek menší či větší, ale nevím na kole kde???

Odkaz ke komentáři

ET (einpresstiefe=zális) v milimetrech, vzdálenost dosedací plochy kola od pomyslné roviny dělící šířku kola - neboli jak hluboko zapadne kolo do blatníku (čím větší je hodnota ET, tím více kolo zapadne ke středu vozu)

 

http://www.e-pneu.cz/tech_podpora.php

 

Když dáš snížené pružiny,zmenší se ti těch 16 cm s každými koly.Při změně průměru ráfku musíš volit takové rozměry pne,aby obvod kola zůstal stejný.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...