Přejít na obsah

Pískání v repro


Doporučené příspěvky

Potřebuji poradit s pískáním(lupáním) v repro.

Mám OII facelift (někdo tomu říká OIII - ale to není podstatné). udělal jsem si hudbu a slyším pískání z repro - jakoby turbo. Pokud vypnu rádio, tak po chvíli to začne neskutečně pískat.

nyní to mám uděláno tak, že zesík je skoro na minimum a je to relativně v pohodě, ale pokud ho zesílím, tak je to hrůza.

nyní k instalaci:

Rádio Kenwood 2DIN je OK, kontrolováno

Repro na to nemá vliv

kabely jsou OK - k repru

napájecí tahán odděleně od signálového, taky OK, nikde žádný zkrat nic.

Kostra je OK, je dána za bezp. pás na zadních sedadlech.

Signály jsou nové, OK, tahány jinou stranou než napájení.

Zesíky OK.

 

 

Jedině, co by mohlo tohle dělat, je napájení +12V a spínané po CANu. Může to být i tím? Nebo je to nesmysl? Zkusit napojit +12V a kostru přímo na baterku?

 

 

Děkuji za Vaše tipy a rady

Odkaz ke komentáři

piska ti to i kdyz nejede motor? maji na to vliv otacky?

zkusit natahnout nejaky jiny signaly a spinani zesiku prostredkem auta. a zkusit natahnout minus taky od baterky

 

 

jenom pro ostatni doplnim co si napsal na AHC foru:

píská to i když je moto vypnutý. Resp. v tom tak praská ;)

 

akorat nechapu proc se tady ptas. vzhledem k tomu, ze na AHC nejsi zadnej novacek, stacilo by pohledat tam. je toho tam asi tak milion stran. nechapu, proc si i tam zalozil vlastni tema, misto toho aby ses podival na starsi temata a dal to kdyztak tam..

Upraveno uživatelem kubiik
Odkaz ke komentáři

No, nepochopil jsem jak to mas presne zapojeny, protoze rikas, ze pokud vypnes radio, tak ti zacne zesik silene piskat. Ja kdyz vypnu radio, tak umre i zesik. Dalsi vec je spinani po CANu.. Ja mam tvrdy plus a spinaci spolecne jednim prahem a signalovku druhym. A piskani resp. praskani v repro muze zpusobovat bud spatne zemneni Cinchu ( proto ten izolacni transformator - filtr ) nebo nejaky ventilator nebo cokoli co je krokove rizene. Predpokladam, ze tvrdy plus ma tazeny kabelem s prurezem min. 25mm, minus to stejny a pokud jsi to radne pripevnil, tak by to melo stacit i na kterekoli kovove misto karoserie. Svodem minusu zpet k baterii by nastaly dalsi ubytky proudu pri plnem vybuzeni.

 

Tady mas odkaz na ten filtr - odstrani piskani pri behu motoru. Da se sehnat skoro kdekoli.http://www.tipa.eu/cz/repro-filtr-oddelovaci-20a/d-89721/

Odkaz ke komentáři

Fly: můžeš mi prosím zaslat linky

 

 

piska ti to i kdyz nejede motor? maji na to vliv otacky?

zkusit natahnout nejaky jiny signaly a spinani zesiku prostredkem auta. a zkusit natahnout minus taky od baterky

 

 

jenom pro ostatni doplnim co si napsal na AHC foru:

píská to i když je moto vypnutý. Resp. v tom tak praská :palec:

 

akorat nechapu proc se tady ptas. vzhledem k tomu, ze na AHC nejsi zadnej novacek, stacilo by pohledat tam. je toho tam asi tak milion stran. nechapu, proc si i tam zalozil vlastni tema, misto toho aby ses podival na starsi temata a dal to kdyztak tam..

 

 

Ano, je tam něco jako šum. Otáčky na to mají vliv - slyším jak se točí turbo - jak píská

Jiný signály byly nataženy, bez reakce. Spínanání zesíku na to nemá vliv, takktéž bylo zkoušeno. - od baterky je řešení, ale nechce se mi kuchat celé auto, tak hledám další, jednodušší možnosti.

 

Na AHC se neřešiol takový problém u OII. U ostatních aut to balo vyřešeno a to, co byla příčina u ostatních aut jsem prošel a stále stejný výsledek.

A proč jsem založil příspěvek tam i tady?

Protože nekteří odborníci odsud nechodí na AHC :palec: A čím víc lidí, tím, více rad

 

 

filtry nejsou potreba. chyba bude v instalaci. idealni na zkousku oddelit od sebe kabely. ja mam tazeno pravym prahem pro repro, tunelem signaly a ovladani zesiku a levym plus staly i spinany a minus.

 

 

já mám signály a repro kabel pravou stranou.

Napájení od baterky a druhý repro druhou stranou. spínání zesíku je bráno od signálů - je tam přímo kabel.

 

predpokladam ze mas kupovany zosik kolko ma uz rokov ?

 

 

Ano, mám kupovaný zesík, nikoliv dělaný :palec:

Zesík je strý cca 10let, ale byl asi před 3 měsícemi v OII před face a fungovalo vše jak má. Instalace, komponenty vše bylo stejné. A tam nebyl problém.

 

No, nepochopil jsem jak to mas presne zapojeny, protoze rikas, ze pokud vypnes radio, tak ti zacne zesik silene piskat. Ja kdyz vypnu radio, tak umre i zesik. Dalsi vec je spinani po CANu.. Ja mam tvrdy plus a spinaci spolecne jednim prahem a signalovku druhym. A piskani resp. praskani v repro muze zpusobovat bud spatne zemneni Cinchu ( proto ten izolacni transformator - filtr ) nebo nejaky ventilator nebo cokoli co je krokove rizene. Predpokladam, ze tvrdy plus ma tazeny kabelem s prurezem min. 25mm, minus to stejny a pokud jsi to radne pripevnil, tak by to melo stacit i na kterekoli kovove misto karoserie. Svodem minusu zpet k baterii by nastaly dalsi ubytky proudu pri plnem vybuzeni.

 

Tady mas odkaz na ten filtr - odstrani piskani pri behu motoru. Da se sehnat skoro kdekoli.http://www.tipa.eu/cz/repro-filtr-oddelovaci-20a/d-89721/

 

pokud vypnu rádio, tak za pár sekund z repro jde hrozný zvuk - pískání, praskot, šum. Je to pouze při jízdě.

ano, kabel je dolstatečně tlustý. Ještě zkusím spínané napájení pro zesík tahat jinou stranou, že jsou signály.

Odkaz ke komentáři
Kdybys jel nekdy tedka na Brno, nebo na Slavkov tak by jsme mohli zkusit ten filtr, mam jeden navic, tak na zkousku by to slo. Nerikam ze to pomuze, je tady spousta jinych odborniku, jen jsem vyjadril svuj nazor k tomu, ze mi to vzdy u audia pomohlo.

 

 

kua, včera jsem jel přes Brno, sice později, ale jel. jezdím každý čtvrtek, tak se ozvu. nebo možná i víkend zkusím. Teď o víkendu zkusím dát druhé spínání zesíku a napájení rádia přímo z baterky.

Je fakt, že mám nyní použito spínané napájení pro zesík přímo z kabele u signálů a vždy jsem měl separé kabel. Tak uvidíme

Odkaz ke komentáři

tak jsem to trochu eliminoval tím, že jsem natáhnul REM k zesíku druhou stranou a samostatným kabelem. Ale pořád tam trochu je. Nepomůže ani přímé napojení na baterku.

Fakt už nevím, čím to může být :)

 

Kdybys jel nekdy tedka na Brno, nebo na Slavkov tak by jsme mohli zkusit ten filtr, mam jeden navic, tak na zkousku by to slo. Nerikam ze to pomuze, je tady spousta jinych odborniku, jen jsem vyjadril svuj nazor k tomu, ze mi to vzdy u audia pomohlo.

 

 

kam se ten filtr umísťuje:?

Odkaz ke komentáři
a ten minusovej kabel jsi zkousel natahnout? jinak to jeste muze byt prisroubovanim zesiku na kovovou cast. jak a k cemu mas pridelany zesik?

 

 

zesík je přišroubován na dřevěné desky (domeček)

Mínusovéj kabel to není. odzkoušeno.

 

Problém je zdá se vyřešen:

 

Proběhly následující změny:

- kabel, který slouží Jako REM jsem zrušil od signálových kabelů a natahnul nový, vedený druhou stranou.

- REM na zesíky jsou propjeny na rádiu s konektorem na el. anténu. REM funguje taky, nikde nic nepraská a nelupe.

Všechny kostry byly zkonstrolované

- Spínané napájení a tvrdých +12v zůstalo po CANu a je to v pohodě.

 

Jedna věc nestačila. Už jsem zkoušel vše možné. Auto bylo rozebráno celý víkend, ale stálo to za to.

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...