Přejít na obsah

Cyklistika, bike a vse okolo


Baurak

  

128 hlasů

  1. 1. Tak tedy kolik tedy letos date nebo planujete ?

    • 0-99km
      5
    • 100-499km
      2
    • 500-999km
      10
    • 1000-1499km
      12
    • 1500-1999km
      9
    • 2000-2499km
      5
    • 2500-3499km
      4
    • 3500km a více
      10

  • Prosím přihlašte se nebo zaregistrujte, abyste mohl hlasovat v této anketě .

Doporučené příspěvky

Koukám že je to tady sami biker, přihodím sem foto svých silničních kol.Bohužel posledních 5 let jsem nejezdil,ale od léta se to snažím postupně napravovat a zvykat si na to.

Na retro fotce je moje prvni zavodni a ted zněho mám bahňáka, je to držák.

Na druhé fotce ja druhé závodní, ale to teď šetrím pač jsem dost přibral, přeci jen karbon není věčný.

A poslední fotka, trochu vzpomínek.

post-1867-1258815808_thumb.jpg

post-1867-1258816003_thumb.jpg

post-1867-1258816364_thumb.jpg

post-1867-1258816393_thumb.jpg

post-1867-1258816432_thumb.jpg

post-1867-1258816481_thumb.jpg

post-1867-1258816544_thumb.jpg

post-1867-1258816570_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Koukám že je to tady sami biker, přihodím sem foto svých silničních kol.Bohužel posledních 5 let jsem nejezdil,ale od léta se to snažím postupně napravovat a zvykat si na to.

Na retro fotce je moje prvni zavodni a ted zněho mám bahňáka, je to držák.

Na druhé fotce ja druhé závodní, ale to teď šetrím pač jsem dost přibral, přeci jen karbon není věčný.

A poslední fotka, trochu vzpomínek.

 

 

Jsem na tom pane jak ty. Taky na ní raději teď moc nesedám pač jsme přibral hodně a mám o ní strach. Poslední dva roky jsem skoro nic nenajel. Ale ted mam od kamosa slibenýho Favorita F2 (nebo tak nějak měli ty poslední označení) tak ho trochu poopravím, dám blatníky a začnu šlapat...

post-60-1259182716_thumb.jpg

Upraveno uživatelem Spooky1
Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Panove, mam na vas otazecku, tak nejak jsem tady ve Svajcu koukal po novym letnim priblizovadle. Jsou tu docela hodne slusny slevy na modely 2009. Docela me zaujalo jedno kolo, ktery je zlevneny z 1800 CHF na 1000 CHF, a je cely osazeno vybavou Shimano Deore XT. Co je to za vybavu? To je nejaka odnoz od Deorka?

Diky

Odkaz ke komentáři

Jirko, od Radka, co byl na Šumavě na tom GTčku:

Deore smeruje spis do rekreacniho segmentu. XT uz je vybava pro fajnskmerky co chteji najet hodne.

Tedy vse "jen" deore bude tezsi, neco i s mensi zivostnosti, ale zas o hodne levnejsi, nez XT. Tezko se posuzuje takhle v globalu, dobry je treba priklad na prehazovacce:

Deore 300g ocelova pruzina - brzy se "vytaha"

Deore XT 229g silnejsi pruzina z lepsiho materialu = dele vydrzi = presneji radi, na rolnickach ma loziska = mensi treni

 

V podobnem duchu to je u vseho. Ale cehokoliv mezi Deore a XT bych se nebal, cim vice ke konci abecedy, tim lepsi (Deore, LX, SLX, XT, XTR)

 

Naopak bych se bal ALIVIO a ACERA.

 

Jo a do SHIMANO brzd s DUALem i bez bych se urcite nehrnul...!:)

 

...jakychkoliv, at DEORE nebo XTR!:)

 

A kdyztak, at mi taky jedno koupi, dik:)

 

Povíš nám, o co konkrétně jde? :palec:

Odkaz ke komentáři
Ale prd bys neuživil, někde se na tom projeď a uvidíš! ;) Myslel jsem, že už to bude celoodpružeňák i ten Racer teda. :(

 

je to otazka pohledu, ja to vidim stejne jako Jirka a taky bych si celopero jako samotny kolo nekoupil, mozna jako druhy kolo ale urcite ne jak jedno jediny.

Odkaz ke komentáři

Ja presedlal z hodne tuhyho HT na hodne tuhy blokovatelny celopero a zpatky bych nesel ani nahodou. A vazi stejne, protoze ten HT byl starsi a mel tezkou odpruzenou sedlovku. Pokud nejsi zavodnik, nevidim jediny proti proti celoperu, krome drazsi a narocnejsi udrzby ;)

 

Na silnici to vsechno zavres a jedes jako na tvrdym...

Upraveno uživatelem krysarr
Odkaz ke komentáři

Jestli ti nevadi priplatit na fula tak ber GT. Ma podobny system jednocepu jak Lapiere zesty, jen ze tlumic je uchycen na horni ramove trubce ( funkce stejna). Tlumic bez zamknuti jemne chodi, ale je to tak +- 1cm. Prvni vyjizdku to poznas, ale potom to nebudes vnimat. Full neni jen o tom jen v terenu. Kdyz je dobre naladen, tak ti bere i mini nerovnosti, ktere ti nenici pater ( kostrc). To je treba muj problem, proc budu muset jit do fulla. Udrzba neni tak hodne narocnejsi nez u HT. Vidle se musi stejne servisovat, tak se ktomu hodi hned tlumic a promaze se zadni stavba.

 

Za me ber GT Force 2,0. Urcite neslapnes vedle a nebudes litovat. Tech par projizdek v terenu ti to ukazou.

Odkaz ke komentáři

Prosimte zmer si delku nohou a delku trupu. Kdyztak delku rukou. Jukni se na geometrii ramu. Kazde kolo ma jinou. Jeden ma horni ramovku 580 druhy 620mm. Pro nekoho se to zda malo, ale je to dost.

 

K tlumici. Nemusi byt zamykaci. Kdyz je dobra konstrukce ramu, tak se prohupuje minimalne. Zamykaci tlumice maji jinou progresivitu nez plne otevrene, u kterych se da regulovat jen odskok. Tento system jednocepu se tak vyrazne nehoupe jak treba klasicke prepakovani 4 -cep. Hlavni je zpravne nafoukat a nastavit odskok ( jak rychle ma kapalina protekat )

Odkaz ke komentáři

Neřešíš spousty drobných nerovností a prostě jen jedeš v daleko větším komfortu a tím i větší rychlostí, to je celý. Tohle je věc, co pozoruje dost lidí při přechodu na full. Tu silnici ber v mým podání jako vedlejší ulice v centru Prahy třeba, tzn spousy prahů zpomalovacích, kostky, obrubníky, díry, kanáldekly apod... Kolo i líp "sedí" a tolik se nenadřeš.

 

Samozřejmě nesrovnatelně markantnější je to na nerovnostech. :smich:

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...