Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Zdravim.

 

Může mi někdo prosím poradit ohledně setrvačníku na Octavii II 1,9 TDI DSG ???

Vím, že tam má být s označením 03G 105 266 BE nebo 03L 105 266 AE ..

Když jsem ale nedávno volal na Maxi-L.cz ,abych ho objednal, řekli mi, že mají pouze 03L 105 266 AL . Je to prý nový setrvačník,který se tam teď běžně dává.

Na netu ho ale nemůžu nikde sehnat a ani žádné informace o něm. Bojím se ho objednat aby mi nepřišel domu nějaký nesmysl.

 

Má s tím někdo zkušenosti?? Za každou informaci budu vděčný. Díky

 

up

Odkaz ke komentáři
  • o 3 týdny později...

Už jsem si ho objednal na maxi-L.cz . Nakonec jsem na jejich radu objednal místo toho 03L 105 266 AE jejich 03L 105 266 AL .

Nakonec mi ale přišel domů 03L 105 266 AK ;) Kupodivu tam pasoval. Prý se teď poslední dobou dělají nová označení o kterých na netu neseženete ani řádek. Musel jsem ale auto dát nakonec do škodovky. Nikdo se tady u nás do toho nechtěl pustit. Prý je to neskutečná pakárna i s výměnou oleje. Setrvák zatím v poho,tak doufám , že to tak i vydrží. :huh:

Odkaz ke komentáři
  • o měsíc později...

Mam před face.Dneska my to tvrdili i v CC-autodílech že,když neměli na 1.9 tak to nahrazovali 2.0(a prej tam měli i automechanika,který tvrdil,že to jde)pak jsem volal do škodovky a tam zase jejich technici tvrdily,že to neni možný,že i kdyby tam šel tak to nebude fungovat protože je jinak nastavenej a spojka by tu sílu nedokázala přenýst.Na to jsem mu řekl,že by ta převodovka měla být pro oba modeli úplně stejná(nemam potvrzeno)tak pak už neřikal nic.Ale nechtěl jsem to riskovat tak jsem nakonec vzal CC-dílech vzal ten 03G 105 266 BE ,zítra by měl dorazit a pak už jen montáž.

Odkaz ke komentáři
  • o 4 týdny později...
  • o měsíc později...

Jsem po výměně dvojhmoty a začínám pozorovat při nízkejch otáčkách třeba na čtyřku pod 1400/min takové drnčení jakoby drnčely nějaké plechy.Nevíte coby to mohlo být.Před výměnou to nedělalo.Mam 1.9 tdi 77kw dsg 2007.Setrvák jsem kupoval novej v CC-dílech : 03G 105 266 BE. Nemuže to být třeba špatná instalace toho setrváku?

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
  • Příspěvky

    • Ahoj, nedořešil to někdo? Mám taky 1,4 TSI 2013 Liftback a takovou nestabilitiu jsem u žádného auta nezažil 😞 okresky jsou v pohodě ale jak člověk zajede na dálnici nebo jede rychleji, tak je auto šíleně nestabilní, stačí aby trochu foukl vítr a autem mě to hodí do strany.. Kola nafoukané dle doporučení výrobce, geometrie OK.. Neměnil někdo třeba převodku řízení ?
    • Laurinka je na prodej, cena k diskusi. Najeto 360 tkm, pravidelně měním rozvody a olej, tankuju jen Maxxmotion. Motorově všechno v pořádku, klimatizuje, interiér nese známky používání, exteriér odpovídá věku a nájezdu, začíná reznout, lak se loupe, takže co si budem... Minimálně jako pracant bude ještě dlouho jezdit (STK 01/2024), hezky hrát (zesík, můžu nechat i subwoofer).  Je čas se posunout dál, Baghíra zůstává doma. Fotky ještě nemám, průběžně čistím interiér.
    • Tak udělal sem co jste psal, sundal sem i manžety kde jsou spojené tyčky k řízení ale v tyčkách žádná vůle vše jde slyšet od hřebenu..ještě to řízení má takový stěhovací šroubek tím tomu asi nepomůžu? A 2. Otázka, řízení musí být ze stejného modelu? Mám 7.97 tj.kratší čepy..
×
×
  • Vytvořit...