Přejít na obsah

Octavia III


Doporučené příspěvky

ry

- LED denní svícení šajní hodně

 

Line Assist v G7 se bude přeprogramovávat na úroveň OIII - zásahy elektroniky v Octavii III jsou mnohem příjemnější a jemnější nežli v G7, kde se řidič po celou dobu jízdy pere s volantem. Proto NENÍ MOŽNÉ SROVNÁVAT chování Line Assistu (asistent udržování v jízdním pruhu) u vozů OIII a G7.

 

Led šajní dobře za šera a když nesvítí sluníčko ... a na výstavní ploše ..... v reálu je to slabší, na silnici za jasného počasí ......

 

 

Line assistant, ať upravený bude na okresce pořád otravný, prostě vypínat a na dálnici zapínat

 

 

Odkaz ke komentáři

Je hezké, ale naivní soudit podle maskované muly... Tím pádem bys mohl tvrdit, že Superb FL je zezadu stejnej jako předFL (podle maskovaných aut). Krom toho - jak víš, že jsem mluvil o RS?

1. lebo by nemenili riadicu elektroniku svetiel, kvoli maskovaniu

2. nikdy by som netvrdil, ze S2 FL bude mat rovnaky zadok ako S2 predFL

3. tipol som si :)

Odkaz ke komentáři

Tak jsem se zrovna vrátil ze Ženevy...

 

K asistenčním systémům jen stručně a v kostce:

A proč nejsou asisteční systémy v autech na salonech? Protože je prodejci neumějí vysvětlit, neboť jejich přínos/funkci nechápou. Na tom se v dalších týdnech bude pracovat ;)

 

Line Assist v G7 se bude přeprogramovávat..........

 

Pěkná recenze. Docela ti závidím, že už jsi tam byl :)

Je hloupý, že prodejci neumějí vysvětlit systémy. Tři čtvrtiny už mají za sebou Product Training a znát by je měli, apoň pro to děláme maximum. Já osobně vím o pár prodejcích, kteří mají OIII s Traveller Assistantem, takže najít se dají.

 

A jen drobný podotek. Pánové, je to Lane Assistant, ne Line Assist

 

AD Cjoctavian: Hele, nechme to tak. Bohužel nemůžu dokázat svoje tvrzení. Za čas uvidíme :pivo:

Odkaz ke komentáři

CJ: toto je běžné u VŠECH výrobců, kteří prezentují své vozy na autosalonech. Spíš mě zaráží, že se média chytila něčeho, co se aplikuje už několik let :rolleyes:

A už vůbec nechápu, že na to česká média poukazují. Německý tisk o tomto "snížení" ví a nikdo se nad tím nepozastavuje a ani to nefotí.

 

Kane: za přepis se omlouvám, psal jsem to včera v rychlosti po návratu a 48hodinovém maratonu s 5 hodinami spánku. :pivo:

 

Jen ještě poznatek k ACC/ACA: nenastavuje se vzdálenost mezi auty v metrech, ale odstup v sekundách v pěti "vzdálenostech" - od 1,0 sekundy až po 3,6 sekundy. V případě vybavení auta funkcí výběru jízdních profilů, je definovaná i rozdílná síla zásahů elektroniky do brzd a přidávání plynu.

A jinak jízda s ACC/ACA je možná i v českých podmínkách; pokud totiž senzorika pozná, že se auto přede mnou (např. zmiňovaná situace, kdy se předjíždějící řidič zařadí hned před auto) začne vzdalovat - tzn. má vyšší rychlost jak já - tak systém jen "ubere" plyn a do brzd ani nešahá. Ale dost blbě se to vysvětluje přes klávesnici, nejlepší způsob komunikace je vlastní vyzkoušení vč. správného výkladu. Na tom se ve škodovce, co mám informace, usilovně praacuje! :palec:

Odkaz ke komentáři

Tak ACA chce alespoň 130 KW a ne 1.6 TDI. ;)

a raději i DSG :palec:

 

CJ: toto je běžné u VŠECH výrobců, kteří prezentují své vozy na autosalonech. Spíš mě zaráží, že se média chytila něčeho, co se aplikuje už několik let :rolleyes:

A už vůbec nechápu, že na to česká média poukazují. Německý tisk o tomto "snížení" ví a nikdo se nad tím nepozastavuje a ani to nefotí.

 

Kane: za přepis se omlouvám, psal jsem to včera v rychlosti po návratu a 48hodinovém maratonu s 5 hodinami spánku. :pivo:

 

Jen ještě poznatek k ACC/ACA: nenastavuje se vzdálenost mezi auty v metrech, ale odstup v sekundách v pěti "vzdálenostech" - od 1,0 sekundy až po 3,6 sekundy. V případě vybavení auta funkcí výběru jízdních profilů, je definovaná i rozdílná síla zásahů elektroniky do brzd a přidávání plynu.

A jinak jízda s ACC/ACA je možná i v českých podmínkách; pokud totiž senzorika pozná, že se auto přede mnou (např. zmiňovaná situace, kdy se předjíždějící řidič zařadí hned před auto) začne vzdalovat - tzn. má vyšší rychlost jak já - tak systém jen "ubere" plyn a do brzd ani nešahá. Ale dost blbě se to vysvětluje přes klávesnici, nejlepší způsob komunikace je vlastní vyzkoušení vč. správného výkladu. Na tom se ve škodovce, co mám informace, usilovně praacuje! :palec:

že se to děje běžně je možné, ale to neznamená, že je to správně. Podle mého by se auto mělo prezentovat tak, jak ho pak zákazník dostane.

 

K ACC/ACA - ano, ubere to plyn, nicméně třeba u 1.6 TDI na pětku ve 120 km/h auto zpět na tachometrových 140 km/h nezrychlí nijak svižně, tudíž předjetí pomalejšího rozdílem rychlostí 10 km/h znamená strávit po zpomalení v levém pruhu klidně 30s, než se lze zas bezpečně po předjetí zařadit.

U 1.8TSI DSG to bude pravděpodobně jinak ...

Odkaz ke komentáři

Jak psal CJ na konci minulé stránky: z bezpečnostních důvodů smějí být v nádrži všech vystavených aut maximálně 3litry PHM, u vozidel pro dynamické prezentace je to maximálně 5 litrů PHM. A to stažení aut není bůh ví jak dramatické ;) takže bych z toho zase nedělal velblouda :pivo:

 

EDIT: kdyby auta nebyla stažená, tak se každý rozčiluje nad mezerou v blatníku a když jsou auta přitažena dolů, tak je to taky problém. Zkrátka hodnotit vůz nehledě na to, zda je popruhy stažen nebo ne.

Jsou výrobci, kteří vystavované vozy prezentují na podvozcích (bez popruhů), které si zákazník ani nemůže objednat. A nikdo se nad tím nepozastavuje a všem to přijde normální :rolleyes:

 

Pokud budeš chtít rychlejší akceleraci i s tou 1,6TDi při tebou udávaných rychlostech, pak můžeš s novou generací ACC/ACA i řadit a stále systém zůstává aktivní ;) u staršího provedení se systém během řazení vypnul

Upraveno uživatelem Honza9007
Odkaz ke komentáři

bez popruhů s kratšíma pružinama, se kterýma to pak nejde koupit, jde o mnohem méně nápadný a zároveň mnohem sofistikovanější ojeb na zájemce :D

Nové auto mívá v nádrži při koupi rovněž max. 3 litry paliva - dojezd u posledních 3 aut ktrerá jsem kupoval (OII kombi, FIIFL kombi, G6) byl dle PP nejvýš 20km.

 

Co se týká akcelerace, ok, můžu řadit, ale to už stejně tak můžu přidat plyn naplno, obdobně jako můžu plyn ubrat sám - ztrácí se kouzlo automatického pomocníka. Ne že by to nebylo pochopitelné nebo to bylo nepoužitelné, ale je to pak jako škrábat se levou rukou za pravým uchem ...

Odkaz ke komentáři

Zapoj se do diskuse

Přidej příspěvek nyní a registruj se později. Pokud máš účet, přihlaš se zde.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Pro přidání fotek je třeba se přihlásit
  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...