Jump to content

Ako je ovladane turbo na TDi AGR 66kW ?


Guest Mark1

Recommended Posts

Guest Mark1

Caute,

 

Mam na vas viacecro otazok, mam totiz vysoky tlak v plniacom potrubi, pri vacsom zatazeni pocujem silne sycanie turba. Takze:

Turbo na octavke r. 2001, motor AGR je s variabilnym nastavovanim lopatiek? Alebo ma len waste gate? Natacanie lopatiek, alebo otvaranie waste gate je zabezpecene pomocou podtlaku, ktroy je regulovany elektrickym ventilom riadenym z compu? Ako viem skontrolovat funkcnost ventilu? Popripade ako identifikujem co najjednoduchsie, ci je ovladanie turba funkcne?

 

Dakujem

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
  • Příspěvky

    • Ok díky,možná ten klima kompresor.Ale to zatím počká musím teďka pořešit reklamaci na ty rozvody. Tak jsem koukal na řetěz jaký nejnovější typ a nejsem z toho moc moudrý.Našel jsem,že by to mohl tento. I když jsem mu říkal,že chci nový typ řetězu K .Tak vidím,že sice je z jedné strany do obloučku,ale na druhé straně je rovný.A ten co jsem našel má výřez do U.
    • Tak to třeba bude od klima kompresoru nebo napínací kladky. Zkus ten řemen shodit a uvidíš jestli to bude dělat stejný zvuky. Pak bych šel po dalších věcech. Podle toho popisu bych se jako další zaměřil na vypínací ložisko spojky.
    • Tu mám týden novou včetně alternátoru.
×
×
  • Create New...